وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادامه جنگ افروزی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، گفت: اگر جنایات علیه غیرنظامیان در غزه ادامه پیدا کند، احتمال گشایش جبهه های جدید متصور است.


به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان با اشاره به عدم تمکین رژیم صهیونستی به قطعنامه شورای امنیت درباره وقفه جنگ در غزه، گفت: همانگونه که مقاومت اعلام کرده اگر جنگ علیه غیرنظامیان در غزه ادامه پیدا کند، احتمال گشایش جبهه های جدید متصور است، در حال حاضر نیز شاهدیم که علاوه بر جبهه لبنان، جبهه یمن، سوریه و عراق اقداماتی را در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه انجام می دهند.


این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران  ادامه داد: لذا صرف نظر از اینکه اقدامات سیاسی و بین المللی در  راستای توقف جنایات جنگی و نسل کُشی در غزه و همچنین ارسال مستمر کمک های انسان دوستانه و جلوگیری از کوچاندن اجباری ساکنان غزه و کرانه باختری متمرکز است، در میدان نیز فاز یک گسترش دامنه جنگ از این حوزه ها، توسط مقاومت و گروه هایی که راساً خود تصمیم می‌گیرند و در حمایت از فلسطین اقدام می‌کنند را شاهد هستیم.


وی افزود: امکان اینکه در صورتی که سناریوهای ممکن برای توقف جنایات به نتیجه نرسد یا در کوتاه مدت به نتیجه نرسد، شاهد وضعیت جدیدتری در منطقه باشیم، همچنان متصور است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *