ایسنا/گیلان استاندار گیلان عصر امروز، سه‌شنبه، ۲۸ شهریور از آخرین وضعیت مناطق متاثر از بارش‌های شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان تالش به صورت میدانی بازدید کرد.


اسدالله عباسی عصر امروز در بازدید از وضعیت مناطق متاثر از بارش‌های سنگین دو روز گذشته در شهرستان تالش گفت: خوشبختانه در این شهرستان مشکل خاص و خسارت جدی ناشی از بارش‌ها نداشتیم.


وی افزود: فقط در بخش حویق شدت بارش قابل ملاحظه بود و باعث شد یکی از محورهای روستایی مسدود شود که بازسازی و مرمت مسیر با مشارکت بنیاد مسکن و راهداری انجام می‌شود.


استاندار گیلان با بیان اینکه مشکلات روی داده در حوزه زیرساخت و قطعی برق و گاز حل شده است، گفت: مواردی از آبگرفتگی بود که در حال مرتفع شدن است.


عباسی ادامه داد: مشکل اصلی ما در جریان این بارش‌ها مربوط به شهرستان آستارا بود؛ به ویژه تخریب پل سیبلی که امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان برای راه اصلی و فرعی ارتباطی آستارا به تالش تصمیم‌گیری شد و اقدامات لازم در این رابطه انجام می‌شود.


وی درباره تخریب مسیر ارتباطی سه روستای دهستان لمیر در بخش حویق بر اثر طغیان سیل، عنوان کرد: بر اثر جاری شدن سیل در روستای کهنه حیاط لمیر، مسیر ارتباطی این روستا با روستاهای سفیدسنگان، درزکری و ویزنه قطع شده ولی در بحث زیرساخت در این منطقه خسارت آنچنانی وارد نشده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟لینک مطالب دیگرراهنمای خرید نهال

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *