ایسنا/لرستان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از ۲۳۰۰ عدد انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) در طول محورهای استان نصب شده است.


مسعود امیری شانزدهم مردادماه در جمع خبرنگاران به عملکرد اداره ایمنی و حریم راه لرستان در سال جاری اشاره و اظهار کرد: با هدف ایمن‌سازی راه‌های استان ۲۱۶۵ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان خط کشی شده است.


وی ادامه داد: در این مدت ۲۳۰۰ تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، ۸۰ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، ۷۹۹۲ عدد چشم گربه‌ای، بیش از ۲۰۶۳ عدد استوانه ایمنی، ۵۲۱ عدد بشکه ایمنی، ۱۵۰ کیلومتر شیار لرزاننده و ۱۹۷۰ عدد سرعت‌کاه در طول محورهای لرستان نصب شده است.


امیری بیان کرد: نگهداری و بروزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای لرستان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ‌های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان‌ها رصد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در صورت مشاهده نقص یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می‌شود.


معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به حفاظ‌های نصب شده در محورهای استان اشاره کرد و افزود: در راستای ایمنی راه‌ها نیز در این مدت بیش از ۲۵ کیلومتر نیوجرسی چهار متری تهیه و نصب و ۱۶۵۵ عدد نیوجرسی آشکار سازی شده، همچنین بیش از ۱.۵ کیلومتر گاردریل در محورهای استان تهیه و نصب شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *