سی امین اجلاس سراسری نماز با موضوع ” نماز نسل نو، با تمرکز بر نقش مدرسه و مسجد و دانشگاه” در  استان زنجان برگزار می‌شود.


به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت: درخواست آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و محسن افشارچی استاندار زنجان به حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور مبنی بر آمادگی برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز، در جلسه هیات امنا مورد بررسی قرار گرفت و  موافقت هیات امنای ستاد اقامه نماز با برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز از طریق مکاتبه توسط قائم مقام ستاد اقامه نماز به استان زنجام اعلام شده است.


 در این مکاتبه بر روی فراهم آوردن مقدمات و امکانات و تسهیلات لازم را برای تحقق این رویداد مهم فرهنگی و دینی بر تشکیل شورای سیاستگذاری سی امین اجلاس با عضویت جمعی از مسؤلین فرهنگی و صاحب نظران کشوری و امام جمعه و نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان تاکید شده است.


تهیه و تصویب ساز و کار علمی و محتوایی اجلاس، انتخاب زمان مطلوب بر اساس آمادگی استان در نیمه دوم آذرماه سال جاری از دیگر مفاد این نامه است.


طبق سنوات گذشته، فراخوان علمی و پژوهشی اجلاس سی‌ام از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir منتشر خواهد شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *