ایسنا/گیلان معاون روابط عمومی سپاه گفت: صندوق رای ملاک و معیار است و همه دنیا آن را به رسمیت می شناسد لذا با مشارکت بالا در این بزنگاه سیاسی، پیام روشنی به دشمنان مخابره می شود.


سردار رمضان شریف امروز، ۳ اسفندماه در حاشیه سفر به استان گیلان و دیدار با خانواده شهیدان احمد و رحمت جهاندار، در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دشمنان به صورت جدی در این مرحله تلاش می کنند حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود، اظهار کرد: دشمنان به دنبال بهانه هستند تا بعد از ۴۵ سال یک جریان سازی رسانه ای را علیه جمهوری اسلامی به راه بیندازند.


وی میزان مشارکت را مهم ارزیابی کرد و افزود: دشمنان منتظرند تا ببینند که میزان مشارکت ملت ایران در انتخابات چقدر خواهد بود و قطعا هرچقدر میزان مشارکت بیشتر باشد، تیغ دشمنان علیه کشور و ملت کندتر می شود.


معاون روابط عمومی سپاه پاسداران، ملت ایران را مدیون ۲۰۰ هزار شهید دانست که برای این انقلاب تقدیم شده و تصریح کرد: اولین توصیه شهدا به ما حفظ نظام است و یکی از راهکارهای حفظ نظام، حضور شاداب و با طراوت در عرصه سیاسی است و انتخابات در راس این عرصه سیاسی قرار دارد و مورد قضاوت دوست و دشمن قرار می گیرد.


شریف ادامه داد: صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات برگزیده می شود، نفس حضور در پای صندوق رای پیام شهدا و رزمندگان و مردم متدین ما را منتقل می کند.


وی انتخابات را عرصه هماوردی با دشمن دانست و تاکید کرد: ملت ایران هوشمند است و اگر این موضوع را بداند، هیچ وقت در پازل عملیات روانی و رسانه ای دشمن وارد نمی شود و قطعا جانب انقلاب را می گیرد.


معاون روابط عمومی سپاه با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نقش مهمی در رفع مشکلات کشور حتی مشکلات معیشتی دارد، خاطرنشان کرد: در انتخابات سال جاری نیز مانند انتخابات های گذشته شاهد مشارکت جدی و شاداب مردم خواهیم بود.


وی با اشاره به جریان سازی های دشمنان درباره میزان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یادآور شد: صندوق رای ملاک و معیار است و همه دنیا آن را به رسمیت می شناسد لذا با مشارکت بالا در این بزنگاه سیاسی، پیام روشنی به دشمنان مخابره می شود.


مشارکت بالا در انتخابات مخابره پیام روشن ملت به دشمنان است

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *