ایسنا/تهران مراسم بزرگداشت مقام پرستار به همت بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین و با حضور مسئولان‌ و پرستاران برگزار شد.


به گزارش ایسنا، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت مقام پرستار، عصر یکشنبه، ۲۸ آبان ماه، مراسم تجلیل از کادر پرستاری بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و دیگر مسئولان‌ در هتل شایان این شهرستان برگزار شد.


مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این مراسم گفت: بیمارستان شهید مفتح با توجه به موقعیت جغرافیایی علاوه بر شهرستان ورامین به سایر شهرستان‌ها همجوار خدمات ارائه می‌دهد.


وی افزود: این بیمارستان به نسبت امکانات خود بیشترین خدمات را در حال حاضر ارائه می‌دهد که این مدیون تلاش کادر درمان و به ویژه پرستاران آن است که باید مورد تقدیر قرار گیرند.


وی با اشاره به فداکاری کادر درمان در دوران کرونا گفت: همه ما هیچ وقت رشادت‌ها و فداکاری‌های کادر درمان در دوران ویروس منحوس کرونا را فراموش نخواهیم کرد که آنها با نثار جان خود در روزی که خانواده بیماران جرات نزدیک شدن به بیمارستان‌ها را نداشتند، عاشقانه پای وظیفه خود ایستادند.


فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان سخنان خود گفت: با افتتاح بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابه شهید مفتح در سال آینده کادر درمان و پرستاران در محیطی اِستاندار و بروز به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *