ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرذ: در گفتمان امامین انقلاب، مردم محور اصلی هستند و این موضوع مهم در دولت سیزدهم نیز پیگیری و اجرا می‌شود.


رضا شریفی عصر امروز یکشنبه، ۲۸ آبان در اولین اجلاسیه مردمی سازی دولت در سیستان و بلوچستان افزود: خوشبختانه احوال سیستان وبلوچستان رو به بهبود است که مهمترین دلیل این حال خوش نیز پایبندی مردم به اعتقادات دیرینه و سنت‌های مردم‌داری است.


وی افزود: در این استان علما، ریش سفیدان و بزرگان شیعه و سنی همواره در کنار دولت و به فکر مردم بوده‌اند و همین مسأله موجب شده که مورد وثوق و اعتماد جوانان بوده و هستند و در عرصه‌های حساس استان نیز منشا اثرات خیر زیادی شده‌اند.


به گفته شریفی؛ در جریانات اغتشاشات پیش آمده استان، مردم و ریش سفیدان نقش مهمی در کاهش التهابات داشته‌اند که جای تقدیر دارد.


وی خاطر نشان کرد: امروز مردم سیستان و بلوچستان پیام خدمت بی‌منت را از خادمان خود در دولت دریافت کرده و به آن‌ها اعتماد کرده‌اند و این امر وظیفه مدیران دولتی را سنگین‌تر کرده و مکلف هستند تا به فرآیند خدمت‌رسانی خود به مردم، عمق و سرعت و قوت ببخشند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *