نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به حملات ترکیبی دشمنان علیه کشور، گفت: در این شرایط که دشمن امید مردم را هدف گرفته است، همه باید هوشیار باشیم.


به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز کشور درگیر جنگ ترکیبی است، دشمنی دشمنان کم نشده بلکه از حالت کلاسیک به ترکیبی و استفاده از همه ابزارها همچون تحریم های ظالمانه، تبلیغات ضد ایرانی، اقدامات تروریستی، جنگ رسانه ای، آشوب و حمایت از اغتشاشگران، اخلال در بازار ارز، ایران هراسی، تشویق نخبگان به مهاجرت و… تغییر یافته است.


وی افزود: هدف نهایی دشمن در حمله ترکیبی مشروعیت زدایی و ایجاد شکاف میان مردم و نظام، ناامیدسازی ملت ایران و فروپاشی اجتماعی و سیاسی کشور و تجزیه ایران بدون دخالت مستقیم است. در این شرایط که دشمن امید مردم را هدف گرفته است، همه باید هوشیار باشیم. حضرت آقا فرمودند که هر کسی مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن کار کرده که اولین مخاطب این بیانات ما نمایندگان هستیم که در سال انتخابات به گونه ای سخن نگوییم که موجب نا امیدی مردم شویم و به خاطر چند تا رأی هر کاری خلاف مصالح ملت انجام ندهیم و مهمتر از موضع گیری، عملکرد ماست که در امیدآفرینی موثر است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرآپادانا پدیده

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *