تهران – ایرنا – گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور در دو عملیات ویژه، مسوول مالی داعش در «ولایت دجله» و یکی از معاونانش در استان «صلاح الدین» را دستگیر کردند.


به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (اینا)، گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی در دو عملیات ویژه و بنابر داده‌های اطلاعاتی وزارت دفاع مبنی بر حضور عناصر داعش در دو روستای «وادی الشوک» و «سدیره» در شهر «الشرقاط» استان صلاح الدین، توانستند که مسوول مالی گروه تروریستی داعش در ولایت خودخوانده دجله و یکی از معاونانش را دستگیر کنند.


این تروریست‌ها طبق احکام ماده ۴ تروریسم تحت تعقیب بودند.


امروز همچنین بمب افکن های نیروی هوایی عراق در حمله به پناهگاه های داعش در استان «الانبار» این کشور سه تروریست را از پای درآوردند.


گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز (سه شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که در حملات بمب افکن های اف – ۱۶ ارتش به مخفیگاه های داعش در استان الانبار واقع در غرب کشور دست کم سه تروریست به هلاکت رسیدند.


این حملات با هماهنگی و همکاری هسته هدف گیری فرماندهی عملیات مشترک و در پی دریافت اطلاعات دقیق سازمان های امنیتی کشور از وجود و تحرک عناصر تروریستی داعش در ناحیه« شـعیب الضایع» استان الانبار انجام شد.


گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق می گوید که این گونه عملیات های پیشگیرانه با هدف از بین بردن عناصر داعش و ندادن فرصت به تروریست ها برای یافتن پناهگاه های امن انجام می شود.




You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *