ایسنا/خراسان رضوی جامعه قرآنی و موسسات قرآن و عترت و مدیران جلسات قرآن خراسان رضوی و مشهد با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن را محکوم کردند.


متن بیانیه به شرح زیر است:


متأسفانه برخی کشورهای اروپایی همچون گذشته به بهانه واهی حمایت از آزادی بیان، دست عناصر افراط‌گرا و تندرو را در مسیر نفرت‌پراکنی علیه مقدسات و ارزش‌های اسلامی باز می‌گذارند و علی‌رغم شعارهای زیبای حقوق بشری، اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی را در جوامع خود نهادینه می‌کنند.


چنین رفتارهای اهانت‌آمیزی بارها در طول سال‌های اخیر در کشورهای مختلف رخ داده اما نکته قابل توجه این است که این بار با مجوز رسمی پلیس سوئد و با ادعای آزادی بیان انجام شده است.


ترغیب به خشونت و نفرت‌پراکنی هیچ نسبتی با آزادی بیان ندارد؛ جامعه جهانی به‌ ویژه مسلمانان و دوستداران قرآن عزیز باید با یک‌صدا در مقابل اقدامات موهن کشورهای مد نظر که دم از حقوق بشر می‌زنند، بایستند.


جامعه قرآنی و موسسات قرآن و عترت و مدیران جلسات قرآن خراسان رضوی و مشهد از کنار بارگاه ملکوتی علی ابن موسی ‌لرضا(ع)، ضمن ابراز تنفر و انزجار از این اقدامات نابخردانه، هتک حرمت به مقدسات دینی مسلمانان و سوزاندن قرآن کریم در شهر استکهلم سوئد را قویا محکوم می‌کند و تکرار هتک حرمت به کتاب آسمانی بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان را مصداق بارزی از نفرت‌پراکنی و ترویج خشونت علیه تمام مسلمانان و پیروان مکاتب الهی می‌داند و از کشورهای اسلامی می‌خواهد کشور سوئد را به هر طریق ممکن تحریم کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرآموزش چاپ و بسته بندی توسط حامد ایرانپور

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *