ایسنا/زنجان مدیرکل اوقاف‌وامور خیریه استان زنجان گفت: عشق به اهل‌بیت (ع) موجب می‌شود تا مومنان از هرگونه ذلالت و گمراهی دور باشند؛ اگر سیره و روش اهل‌بیت (ع) در زندگی‌ها جاری شود، جایی برای افراد شیطانی باقی نخواهد ماند.


حجت‌الاسلام مختار کرمی پیش از ظهر امروز (۳۰ شهریورماه) در آیین عمومی غبارروبی صحن امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، اظهار کرد: آن‌چیزی که موجب شده همه ما امروز در کنار یکدیگر جمع شویم، نباید هیچگاه عشق و علاقه به اهل‌بیت (ع) را دست کم بگیریم.


وی افزود: باید قدر این ماه عزیزی که در آن قرار داریم را بدانیم، این ماه پر از خیر و برکت است، در مناطق اهل سنت نیز از اول ماه ربیع‌الاول تا پایان آن در همه مساجد و تکایا مراسم‌ مختلف، جشن و مولودی‌خوانی برگزار شده و از این فرصت استفاده می‌کنند.


این مسئول تصریح کرد: مناسبت‌ها و مراسم‌ که به برکت اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود پر از خیر و برکت بوده و تعلیم و تربیت در این مناسبت‌ها رخ می‌دهد پس باید قدر این ایام و مناسبت‌ها را بدانیم.


حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه امروز دور هم جمع شده‌ایم تا به آستانه امامزاده سید ابراهیم (ع) عرض ارادت کنیم، ادامه داد: عشق به اهل‌بیت (ع) موجب می‌شود تا مومنان از هرگونه ذلالت و گمراهی دور باشند، اگر سیره و روش اهل‌بیت (ع) در زندگی‌ها جاری شود جایی برای افراد شیطانی باقی نخواهد ماند به شرط اینکه آموزه‌های دینی و سیره پیامبر اکرم (ص) به رفتار تبدیل شود.


مدیرکل اوقاف‌وامور خیریه استان زنجان خاطرنشان کرد: نباید تنها به حضور در جلسات عادت کنیم، اینکه در این همه مناسبت نورانی فقط در مجالس شرکت کنیم کافی نیست زیرا اگر سیره اهل‌بیت (ع) و بزرگان در زندگی ما به رفتار تبدیل نشود حتما باید در زندگی خود تجدیدنظر کنیم و باید در همه ابعاد زندگی از سیره اهل‌بیت (ع) بهره‌مند شویم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *