ایسنا/کرمانشاه رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه اربعین با اولویت واحدهای صنفی عرضه سوغات و رستوران‌ها خبر داد.


رامین پهلوانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و تردد زوار از شهر کرمانشاه، از تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی خصوصا واحدهایی که مرتبط با نیاز زوار هستند یاد کرد و گفت: این طرح نظارتی از چند روز قبل آغاز شده و تا پایان شهریور که بازگشت زوار اربعین را داریم، ادامه خواهد داشت.


وی ادامه داد: در این طرح همه واحدهای صنفی در مسیر تردد زوار رصد خواهند شد و با هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، مشکلات بهداشتی و … برخورد می‌شود.


رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه خاطرنشان کرد: اولویت نظارت با واحدهای صنفی مرتبط با خدمات مورد نیاز زوار از جمله رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها، واحدهای فست فودی، نان برنجی پزی‌ها و مراکز عرضه سوغات و … است.


به گفته پهلوانی با توجه به احتمال نیاز زوار، واحدهای صنفی که ارزاق اساسی مردم از جمله مرغ، گوشت، برنج و … را عرضه می‌کنند نیز در اولویت نظارت قرار دارند.


وی با بیان اینکه این نظارت‌ها در قالب گشت مشترک با همراهی بسیج اصناف، اداره کل صمت، مرکز بهداشت، دامپزشکی و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام می شود، عنوان کرد: برای واحدهای صنفی متخلف پرونده تشکیل شده و به تعزیرات ارجاع خواهند شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمیدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *