ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: رژیم صهیونیسیتی، آمریکا و سایر کشورها بدانند که ایران اسلامی در تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و نیروهای مسلح در حفظ مرزهای کشور قاطعانه برخورد می‌کند.


حجت‌الاسلام محمد انوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جنایت‌های چندماه اخیر رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی نیازمند یک جواب دندان شکن بود .


وی با اشاره به عملیات وعده صادق که شب گذشته توسط سپاه پاسداران تحقق یافت، گفت: این عملیات در تاریخ مقاومت، بی‌نظیر بود.


وی افزود: کسانی که از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می‌کنند بدانند که ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ کس شوخی ندارد و عملیات دیشب نیز نشانگر این قاطعیت کشور در برابر دشمنان است.


رئیس دانشگاه تبریز نیز در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی انتظار چنین پاسخی را از ایران نداشت،‌ گفت: این رژیم تصور نمی‌کرد جمهوری اسلامی ایران چنین پاسخی به او بدهد، ما به جمهوری اسلامی خود افتخار کرده و رزمندگان غیور اسلام را می‌ستاییم.


صفر نصراله‌زاده اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی پس از گیر افتادن در منطقه و شرارت‌هایی خود، ضربات سنگینی را از رزمندگان فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی دریافت کرد به همین دلیل خود را به در و دیوار می‌زند تا از این مخمصه رهایی پیدا کند.


وی ادامه داد: اسرائیل با یک‌ محاسبه‌ی غلط مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی پاسخی نخواهد داد، برخلاف عرف و قوانین نوشته شده‌ی بین المللی به کنسولگری‌ جمهوری اسلامی ایران حمله کرد، مقام معظم رهبری نیز فرمودند که این رژیم حتما تنبیه خواهد شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *