ایسنا/هرمزگان رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از اجرای پروژه ساماندهی صنوف، تفریحی و گردشگری در شهر بندرعباس خبر داد، و گفت: اخذ مجوزات لازم، برگزاری فراخوان های تخصصی، و در نظر گرفتن شاخص ها لازم الاجراست.


احمد کناری نژاد صبح امروز (چهارم تیرماه) در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه نوار ساحلی ظرفیت بالقوه شهر بندرعباس است، خاطرنشان کرد: با تعریف ۴ پروژه سرمایه گذاری از سوی شهرداری که سه مورد از آنها در نوار ساحلی شهر قرار دارد به زودی شاهد رونق اقتصادی و توسعه بیشتر ساحل با مشارکت بخش خصوص خواهیم بود.


وی ضمن قدردانی از تلاش شهردار و همکاران مجموعه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در جهت شناسایی پروژه های سرمایه گذاری در نقاط طلایی شهری، عنوان کرد: ظرفیت های شناسایی شده در حوزه های تفریحی، گردشگری و زیست محیطی است و با توجه به جذابیت های پروژه های مطرح شده پیش بینی  میشود که فرصت‌های های قابل توجهی را برای سرمایه گذاری ایجاد کند.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: پروژه های ساماندهی صنوف مزاحم، چرخ و فلک، تله کابین و آکواریوم از جمله های پروژه هایی است که در بسته سرمایه گذاری بزودی به فراخوان گذاشته خواهد شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *