ایسنا/کرمانشاه رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: از زمان آغاز فرآیند پیش ثبت نام متقاضیان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس تا امروز(پنجشنبه) در مجموع ۴۶۴ نفر در استان پیش ثبت نام کرده اند.


علی شعبانی با اشاره به پیش ثبت‌نام ۴۶۴ نفر در استان طی چهار روز، اظهار کرد: از این تعداد حدود ۱۰ درصد (۴۸نفر) زن و  ۴۱۶ نفر هم مرد هستند.


شعبانی افزود:  در استان کرمانشاه ۱۳۳ نفر در روز اول،  ۱۳۵ نفر در روز دوم، ۱۳۰ نفر در روز سوم و ۶۶ نفر هم در روز چهارم ثبت نام کرده‌اند.


به گفته شعبانی، در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه تا امروز ۲۳۶ نفر ثبت نام کرده اند که حدود ۱۴ درصد (۳۳ نفر) زن و ۲۰۳ نفر مرد بوده اند.


شعبانی افزود: در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو نیز ۵۶ نفر ثبت نام کرده اند که حدود ۵ درصد(۳ نفر) زن و ۵۳ نفر مرد بوده اند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار کرد: در حوزه انتخابیه سنقر هم ۳۳ نفر ثبت نام کرده اند که یک نفر زن و ۳۲ نفر مرد بوده اند.


وی افزود: همچنین در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در این چهار روز ۵۲ نفر ثبت نام کرده اند که حدود ۸ درصد (۴ نفر) زن و ۴۸نفر مرد بوده اند.


 به گفته شعبانی، در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر هم ۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که همگی مرد بوده اند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *