ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ هزار مترمربع از راه‌های عشایری و روستایی ایلام تعریض و بهسازی شدند، گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بوده است.


 “محمود کشاورز” در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری، بیش از ۱۵ هزار متر مکعب گابیون، آبنما و غیره در مسیر آبراهه‌ها و مسیل ها در مناطق روستایی استان احداث شده است.


مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه سازه‌های آبخیز نقش مهمی در ذخیره نزولات جوی و جلوگیری از جاری شدن سیل و وارد آمدن خسارت به زیرساخت ها و مناطق شهری و روستایی استان دارد، تصریح کرد: شرکت گاز استان در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام به احداث ۱۵ هزار مترمربع مکعب گابیون و آبنما نموده است که در جهت کمک به آبخیزداری و حفظ منابع آبی زیرزمینی نقش بسزایی دارد.


وی تصریح کرد: ۱۸۷ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سه ماهه نخست امسال واگذار شده است.



کشاورز افزود: از این تعداد ۳۰ مورد مددجویان بهزیستی، ۹۶ مورد مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و ۶۱ مورد خانواده‌های معظم شهدا،ایثارگران،اماکن مذهبی و آموزشی و مساجد در سطح استان بوده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرآموزش چاپ و بسته بندی توسط حامد ایرانپور

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *