ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط دو تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی و مکان‌های آلوده طی سه ماهه سال جاری خبر داد.


سرهنگ ایرج بختیاری با بیان اینکه بسیاری از مواد مخدر و رونگردان‌ها ناشی از اختلالات روانی است و ۴۰ درصد بیماری‌های صعب العلاج ناشی از مصرف مواد مخدر است، افزود: سخت‌گیری و در مواردی بی‌تفاوتی‌ خانواده‌ها و شبکه های مجازی باعث گرایش افراد به سوء مصرف مواد مخدر شده است. 


وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر است، اظهارکرد: در سال گذشته ۷ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و یک هزار و ۴۲۴ نفر دستگیر شدند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در سه ماهه سال جاری ۲ تن و ۷۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی و مکان‌های آلوده کشف و ضبط داشت که رشد ۱۲۰ درصدی داشته است.


بختیاری از دستگیری ۴۷۸ نفر و توقیف ۹۱ دستگاه خودرو خبر داد و تصریح کرد: توقیف خودروهای حمل کننده مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردستگاه تصفیه آب

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *