سرمربی تیم‌ملی فوتبال امید می‌گوید برخی از دوستان همه چیز را ساده گرفته‌اند و نمی‌دانند این چه برخوردی است که با تیم ملی‌شان دارند.


رضا عنایتی در گفت‌وگو با ایسنا درباره قرعه کشی بازی‌های آسیایی هانگژو و هم‌گروهی ایران با عربستان، مغولستان و ویتنام اظهار کرد: گروه بسیار سختی است اما به توانایی‌هایمان ایمان داریم. اگر همکاری نشود و باشگاه‌ها بازیکنانشان را در اختیارمان قرار ندهند به مشکل برمی‌خوریم. توقع داریم که همه کمک کنند تا بتوانیم بازی‌های آبرومندانه‌ای انجام دهیم. تلاشمان را می‌کنیم تا از این گروه سخت عبور کنیم. این‌ها بستگی به شرایط دارد و بازیکنانی که به ما می‌دهند.


او درباره بازیکن ندادن برخی تیم‌ها به تیم ملی امید گفت: بعضی از دوستان کم لطفی کردند اما امیدواریم در این زمان باقی مانده به نتیجه خوبی برسیم. بیشتر زمان آماده سازی‌مان را از دست دادیم اما از زمانی که آمدیم، تلاش کردیم که جبران کنیم. هماهنگی فاکتور اصلی نتیجه گرفتن است. گرفتاری‌های زیادی داریم و متاسفانه همه چیز را ساده گرفتیم و ساده رد می‌شویم. برعکس کشورهایی که همه توانشان را برای موفقیت تیم ملی‌شان می‌گذارند. نمی‌دانم این چه برخوردی است که با ما می‌شود و فقط امیدواریم کمک کنند تا با تمام ظرفیتمان شرکت کنیم. مقدماتی و هانگژو پیوسته به هم است و کار سختی است.


بیشتر بخوانید:


سرمربی تیم‌ملی امید درباره استفاده از بازیکنان بزرگسال بیان کرد: چالش بزرگی در بازی‌های هانگژو داریم. چهار تیم ما درگیر بازی‌های آسیایی‌اند (پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و نساجی) و از این چهار تیم نمی‌توانیم بازیکن ببریم. چند تا از بازیکنان خودمان هم در این باشگاه‌ها هستند و نمی‌دانم چگونه این معضل را رفع و رجوع کنم. جلسات متعددی داشتیم و فکر می‌کنم از این چهار تیم نتوانیم بازیکن ببریم. ما باید از شاخصه‌ها و ظرفیتمان استفاده کنیم. تمام ظرفیت فوتبالمان در همین تیم‌ها هستند و حالا فقط می‌توانیم از بازیکنان در شرایط سنی زیر ۲۳ سال استفاده کنیم.


او درباره قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ و شناخت حریفان تیم‌ملی بزرگسالان نیز گفت: تیم ملی بزرگسالان خداراشکر شرایط خیلی خوبی دارد. با حضور آقای قلعه‌نویی سیر صعودی گرفته‌ایم و همدلی ایجاد شده است. فقط می‌توانم برایشان آرزوی موفقیت کنم. مطمئن هستم با توجه به بازیکنان بین‌المللی‌مان این دوره قهرمان آسیا می‌شویم.


انتهای پیام

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *