https://mvm5086.ir/wp-content/uploads/2023/07/TIGGO-8-PRO-scaled.jpg

 چری تیگو 8 پرو

مجموعه MVM برای تهيه و توزيع قطعـات و لوازم يدكي خودرو تلاش می نماید تا ضمن ارایه محصولات اصلی و دارای استانداردهای لازم، اسباب رضایت مشتريان محترم را فراهم آورد.

هنوز هم خیلی‌ها دلشان با چینی جماعت صاف نمی‌شود. تا می‌گویی «ماشین چینی» کهیر می‌زنند و تب می‌کنند. حق هم دارند. کارنامه قبلی این محصولات، حسابی خراب است .  گاهی اوقات هم بد نیست حواشی را زمین بگذاریم و با چشم باز، قضایا را آنطور که هست ببینیم. امروز می‌خواهیم با هم  فونیکس تیگو 8 پرو بررسی کنیم.

یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ با قابلیت حمل 7 سرنشین که با تایید شرکت خودروسازی چری، در ماه مارس 2018 راه اندازی و به بازار عرضه شد.خودروی شاسی بلند چری تیگو 8 که پیش از این تحت عنوان “چری T18” شناخته می ‌شد، به نوعی بزرگ‌ ترین عضو خانواده “تیگو” به شمار می ‌آید که از لحاظ ابعاد و اندازه باتوجه به نام گذاری اتومبیل، در یک کلاس بالاتر از خودروی شاسی بلند چری تیگو 7 قرار می ‌گیرد که سال هاست شاهد حضور آن در بازار کشور هستیم، ولی حالا چری تیگو 8 پرو برای عرضه در بازار کشور عرض اندام کرده است تا در مقابل رقبای تازه وارد بازار کشور قرار گرفته و نگذارد که بازار خودروهای کراس اوور از دست چری و مدیران خودرو خارج شود.چری تیگو 8 سال 2018 میلادی راه اندازی و به مشتریان عرضه شد، اما نسخه ارتقا یافته و جدید آن با پسوند Pro به تازگی راه اندازی شده و با پیشرفت های خوبی که در بخش های مختلف خود تجربه کرده، سعی دارد تا بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار داده و سهم خود را از فروش بازار خودرو افزایش دهد

وقتی موتور کم حجم باشد و روی آن یک توربوی متناسب نصب شود، علاوه بر قدرت بالا، مصرف سوخت پایین هم نصیبمان می‌شود. 7 لیتر در هر 100 کیلومتر واقعاً جای دفاع دارد. تازه آن هم با در نظر گرفتن باک 50 لیتری‌اش که می‌تواند ترکیبی دوست‌داشتنی برای مسافرت‌های طولانی‌مدت رقم بزند.

از امکانات این خودرو اول از همه، در بخش ایمنی می توان به کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای و یا حتی کیسه هوای ایمنی برای زانوها اشاره داشت که می تواند ایمنی سرنشینان را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.در کنار این مورد، تجهیزات ایمنی متعددی هستند که بر روی این خودرو نصب شده و در این رابطه می توان به سیستم ترمز ضدقفل ABS، توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز کمکی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی و یا کنترل حرکت خودرو در سرپایینی اشاره کرد.درحالی به تجهیزات ایمنی چری تیگو 8 پرو اشاره کردیم که از تجهیزات کمک راننده و یا فناوری های ایمنی آن می توان به دوربین 360 درجه، سنسور پارک، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها، سیستم هشدار نقاط کور، ترمز پارک برقی، چراغ های مخصوص روز، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سنسور باران یا حتی چراغ های تمام LED و استارت دکمه ای اشاره کرد که از تجهیزات منحصربه فرد چری تیگو 8 پرو به شمار می روند.

نمایندگی فروش قطعات مدیران خودرو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید کلیه لوازم یدکی را از سرتاسر کشور سفارش دهید.

مهمترین مزیت MVM قیمت مناسب قطعات یدکی MVM است و سفارش مشتریان با تمام استانداردهای لازم، با قیمت پائین تر به مشتریان محترم تحویل می گردد.

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *