ایسنا/گیلان مدیرکل پست گیلان گفت: پلاک‌های کد پستی هوشمند از الزامات سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۴۰۵ خواهد بود لذا ضرورت دارد تا در زمان باقیمانده نسبت به پیاده‌سازی طرح نظام ملی نشانی استاندارد در شهرهای استان اقدام شود.


محمدحسین هوشنگی امروز، ۲۹ بهمن ماه در دیدار با شهردار کیاشهر، با اشاره به اهمیت اجرای پروژه جی.نف و نصب پلاک های کد پستی هوشمند جهت توسعه تجارت الکترونیک، اظهار کرد: تبادل اطلاعات و تطبیق نقشه‌های موجود ما بین پست و شهرداری به منظور احصای دقیق معابر فاقد نام، نامگذاری معابر و به هنگام سازی بانک اطلاعاتی املاک، اولین گام در پیاده سازی پروژه نظام ملی نشانی استاندارد خواهد بود.


وی نصب پلاک های کد پستی هوشمند که در برگیرنده اطلاعات جامع و کاملی از آدرس و اطلاعات ملک می باشد را مرحله نهایی از پروژه ملی جی.نف دانست و افزود: پلاک‌های کدپستی هوشمند از الزامات سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۴۰۵ خواهد بود لذا ضرورت دارد تا در زمان باقیمانده نسبت به پیاده‌سازی طرح نظام ملی نشانی استاندارد در شهرهای استان اقدام کنیم.


مدیرکل پست گیلان با اشاره به ظرفیت های موجود در زمینه تجارت الکترونیک و وجود فروشگاه اینترنتی فعال در این شهر، خاطرنشان کرد: دفتر پست کیاشهر می‌تواند به عنوان پایگاهی جهت توسعه و فروش محصولات بومی – محلی مردم منطقه مورد استفاده قرار گیرد.


مرتضی عاطفی، شهردار کیاشهر نیز، با بیان اینکه اقدامات خوبی جهت نامگذاری معابر اصلی در این شهر انجام شده است، عنوان کرد: شهرداری کیاشهر آمادگی دارد با مشارکت پست گیلان نسبت به پیاده‌سازی طرح ملی جی.نف در بندر کیاشهر اقدام کند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *