ایسنا/لرستان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نگاه بخشی مدیران به مسئولیت‌ها را یکی از آفت‌های بزرگ در کشور دانست و افزود: درصد قابل ملاحظه‌ای تخلفات در نظام شورایی بخاطر فقدان آموزش است.


پرویز سروری امروز ۲۵ مردادماه در اولین نشست ملی مشترک که با حضور مدیران دفاتر امور شهری و شورای استانداری‌ها و روسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور که در محل سالن‌ آمفی‌ تئاتر اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: فراوانی صحبت‌های امیرالمومنین علی(ع) بیشتر  مربوط به هشدارها به مدیران بوده است که این موضوعی خیلی مهم است.


وی با بیان اینکه هرجا تولید قدرت می‌شود دو اتفاق به دنبال دارد، افزود: اتفاق حداقلی متاسفانه این است که قدرت تبدیل به خدمت مردم می‌شود و این در حالیست که خدا، اسلام و انسانیت قدرت را در راستای خدمت به خلق می‌خواهند  اما در وجه غالب قدرت تبدیل به خدمت نمی‌شود بلکه تبدیل به فساد، سوءاستفاده می‌شود تا به خواسته خود برسیم.


نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید بنا به فرمایش امام علی (ع) مدیران همیشه خود را شارژ معنوی کنند تا قدرت آنان در راستای خدمت به مردم شود.


سروری با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در زندگی مدیریتی خود موفق باشیم باید دائما به خود تذکر دهیم، بیان کرد: مدیران با گرفتن مسئولین آمده‌اند به مردم خدمت و آرامش آنها را تامین کنند و ما باید با تلاش شبانه‌روزی راه‌ها را برای مردم هموار کنیم.


وی یکی از آفت‌های بزرگ در کشور را نگاه بخشی مدیران به مسئولیت‌ خود دانست و با بیان اینکه باید مدیران این نگاه بخشی را به هم‌افزایی تبدیل شود، اضافه کرد: تلاش سه قوه این است که نام‌ها را کنار گذاشته و کارها را وسط بیاورند.


نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: آمده‌ایم رفاه را برای مردم ایجاد و امیدآفرینی به جامعه تزریق کنیم و اگر این کار انجام شود یک پتانسیل و انرژی عمیقی برای تولید قدرت به خدمت شکل می‌گیرد.


سروری تاکید کرد: تلاش این است که ظرفیت‌ها را کنار هم قرار دهیم تا قدرتی با خروجی خدمت به مردم ایجاد کنیم.


وی در ادامه با بیان اینکه در قانون درآمد پایدار ۰.۲ درصد منابع مالی وزارت کشور را برای آموزش مدیریت شهری در نظر گرفته که متشکل از شهرداری و شوراهاست، افزود: در این راستا در حال امضای تفاهمی با وزارت کشور هستیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *