ایسنا/کرمان شامگاه هفتم شهریورماه و به مناسبت هفته دولت، با حضور مردم و مسئولان نمایشگاه «روایت پیشرفت» در پارک مادر شهر کرمان گشایش یافت.


محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد به مردم در بخش‌های مختلف است.


وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه پنج شب دایر خواهد بود، افزود: هر شب در قالب هنری یک بخش روایت می‌شود و بخش نخست مربوط به آب و انرژی است.


فداکار بیان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و گرمای هوا، امسال در تامین آب و برق با مشکل مواجه بودیم و دوستانی شبانه روز نخوابیدند تا آب به خانه‌های مردم برسد.


فداکار بیان کرد: در حوزه گازرسانی نیز کار در استان کرمان در حال انجام است و سال آینده از میانگین کشور عبور خواهیم کرد.


استاندار کرمان با دعوت از مردم برای بازدید از نمایشگاه گفت: وقتی مردم روند انجام کار و زحمات و قیمت تمام شده انرژی را ببینند، در مصرف رعایت می‌کنند.


وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بخش دولتی و خصوصی بهم پیوسته در استان کرمان کار می‌کنند، افزود: در استان کرمان شاهد کاهش نرخ بیکاری، رشد اقتصادی و وضعیت مثبت جذب سرمایه‌گذاری خارجی هستیم و افرادی برای این موفقیت‌ها زحمت کشیده‌اند و بعضا این افراد دیده نمی‌شوند.


به گزارش ایسنا، نمایشگاه «روایت پیشرفت» تا ۱۱ شهریورماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در پارک مادر شهر کرمان دایر است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *