ایسنا/اصفهان نماینده مردم خمینی‌شهر گفت: در صحن مجلس درخصوص لایحه حجاب، به نتایج مطلوبی دست یافتیم، اما زمانی که مشخص کرده‌اند دو ماهه است ولی می‌تواند سریع‌تر اجرایی شود.


حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز(شنبه ۲۴تیرماه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان، با اشاره به لایحه عفاف و حجاب، اظهار کرد: جامعه ایمانی و دغدغه‌مندان زیادی نسبت به این لایحه اعتراض داشتند، البته اغلب انتقادات به جهت سبک بودن مجازات‌ها و حتی ضعیف کردن جایگاه امر به معروف و نهی از منکر بود.


وی با تاکید بر اینکه لایحه به دو کمیسیون قضائی و فرهنگی ارجاع شده است، افزود: رئیس مجلس اخیرا فراخوانی برای این لایحه داده، در حال حاضر نتایج مطلوبی را دریافت کردیم، اما زمانی که مشخص کرده‌اند دو ماهه است ولی می‌تواند سریع‌تر اجرایی شود.


نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه هفتم، توضیح داد: این روزها برنامه هفتم در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، قطعا هر کدام از ادارات و ارگان‌ها درباره این موضوع نظرات و پیشنهاداتی دارند، همانند نظراتی که در بودجه‌های سنواتی اعلام کردند، پذیرای پیشنهادهای آنها هستیم.


علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان، نیز در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند پدیده‌های اجتماعی نامطلوب همانند کودکان کار، کاهش پیدا کند، اظهار کرد: در این جهت بهزیستی با تمام ظرفیت ورود کرده و ماهم سعی داریم در کنار آنها فعالیت کنیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *