تهران – ایرنا – نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای ناظر در برخی از دستگاه‌های اجرایی و نهادها از جمله شورای سنجش و پذیرش دانشجو، شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد امر به معروف و نهی از منکر را انتخاب کردند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، ناظران مجلس در برخی از دستگاه‌ها انتخاب شدند که بر اساس آن، علیرضا منادی سپیدان و  علی کریمی فیروزجایی به عنوان اعضای ناظر قوه مقننه در شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها تعیین شدند.


در ادامه علیرضا پاک فطرت و روح الله متفکرآزاد نیز با رای نمایندگان به عنوان عضو ناظر مجلس در شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شدند.


نمایندگان مجلس در نشست امروز، عبداالحسین روح الامینی و رضا آریان پور را نیز به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی نظام پزشکی تعیین کردند.


همچنین برای ناظران مجلس در هیأت مرکزی حل اختلافات و رسیدگی به شکایت شوراها، ولی الله بیاتی  و رسول فرخی میکال انتخاب شدند.


در نشست امروز و پس از رای گیری با اعلام محمدباقر قالیباف، اسماعیل کوثری و محمدمهدی فروردین به عنوان اعضای ناظر مجلس در کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند.


در ادامه نمایندگان با انتخاب مرتضی آقاتهرانی و محمدرضا مبلغی به عنوان اعضای ناظر قوه مقننه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر موافقت کردند.


همچنین با رای نمایندگان، سیدجلیل میرمحمدی و سیدمرتضی خاتمی اعضای ناظر مجلس در ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات شدند.


برای اعضای ناظر قوه مقننه در شورای عالی آموزش و پرورش نیز مهدی روشنفکر و محمد وحیدی انتخاب شدند.


علاوه بر این نمایندگان مجلس،سید شمس الدین حسینی نماینده تنکابن و غلامرضا مرحبا نماینده آستارا را به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار انتخاب کردند.


وکلای ملت همچنین سیدناصر موسوی لارگانی نماینده لنجان و مجتبی رضاخواه نماینده تهران را برای عضویت در هیات امنای صندوق توسعه ملی انتخاب کردند.


نمایندگان،  آرش زره‌تن نماینده پاوه  و فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین را به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی بیمه سلامت انتخاب کردند.


علاوه بر این سید مهدی فرشادان نماینده سنندج  و یحیی ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان به عنوان اعضای ناظر مجلس در هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران انتخاب شدند.


همچنین نمایندگان علی بابایی کارنامی نماینده ساری  و جبار کوچکی نژاد نماینده رشت را به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد انتخاب کردند.


نمایندگان اکبر احمد پور نماینده خواف و رشتخوار  و محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت را به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای تخصصی فرهنگ قرآنی انتخاب کردند.



You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *