قویترین نرم افزار ریکاوری اورجینال

در برخی از موارد نیاز به بازگردانی اطلاعات داریم. در این زمینه می بایست از نرم افزارهای معتبر و مشهور استفاده کنیم. زیرا هر نرم افزاری نمی تواند اطلاعات ما را برگرداند. برخی از نرم افزارها حتی فایل هایی که به تازگی حذف کرده ایم را در جستجوی خود به منظور فایل های حذف شده نشان نمی دهد. این ضعف چنین نرم افزارهایی را می رساند. برخی دیگر فایل هایی را که حذف کرده ایم را نشان می دهند و به کاربر امکان بازگردانی فایل مورد نظر را نیز می دهد اما زمانی که فایل را برگرداندیم مشاهده می کنیم که فایل ما آسیب دیده است. این مشکلات معمولا برای عکس ها و فایل های صوتی و ویدئویی دیده می شود. به دلیل اینکه اکثر این نرم افزار ها تجاری هستند و برای تهیه و برنامه نویسی آن ها هزینه شده است، همه ی شرکت های مطرح اقدام به فروش لایسنس های این نرم افزار می کنند و برای کارکرد صحیح نرم افزار باید کد فعالسازی اون رو وارد کنید. با کمی جستجو در اینترنت متوجه می شوید که همه ی نرم افزار هایی که به صورت رایگان در سایت های مختلف قرار داده شده اند، دارای کد فعال سازی معتبر نیستند و به صورت crack یا patch شده هستند که این کار باعث میشود نرم افزار از حالت اورجینال و اصلی خود فاصله بگیرد و ممکن است کارکرد مناسبی نداشته باشد و پاسخگوی نیاز های شما نباشد، پس می بایست برای ریکاوری اطلاعات خود از بهترین ها استفاده نمایید و پیشنهاد ما به شما تهیه آن به صورت اورجینال به همراه سریال نامبر معتبر است .

Recover My Files را بسیاری از ما میشناسیم، چرا که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با مشکل پاک شدن ناگهانی اطلاعات و فایل های مورد نیازتان از روی کامپیوتر، هارد دیسک و حافظه های جانبی مواجه شده باشید! اما سوال اینجاست، آیا راهی برای بازگرداندن این اطلاعات وجود دارد؟! به لطف برنامه نویسنان جواب سوال مثبت است، و ما به شما نرم افزار Recover My Files را معرفی می کنیم تا به وسیله ی آن بتوانید به آسانی فایل های از دست رفته ی خود را بازگردانید .

Recover My Files نرم افزاری قدرتمند برای ریکاوری فایل ها می باشد که سرعت بالای آن در ریکاوری اطلاعات ، آن را نسبت به نرم افزار های رقیب ، در جایگاه بهتری قرار داده است و بازار رقابت را برای آن ها کساد کرده است ! نرم افزار ریکاور مای فایلز می تواند بیش از 50 نوع مختلف از فایل ها را بازیابی کند و این امکان را به شما می دهد که فرمت اطلاعاتی را که می خواهید تعیین کنید و از این طریق تنها فرمتی از اطلاعات که شما تعیین کردید بازگردانده می شوند . این نرم افزار می تواند به صورتی کاملاً خود کار و طی گذراندن 4 مرحله عملیات بازیابی را برای هر کدام از سیستم های FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS انجام دهد و این یعنی پشتیبانی از تمامی پسوند ها. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم برنامه Recover My Files را تهیه کنید و بوسیله ی آن فایل های از دست رفته ی خود را به سرعت بازگردانید .

 

علاوه بر قابلیت بازیابی اطلاعات از دست رفته هارد، سرعت بالایی در شناسایی فایل های پاک شده دارد. این برنامه پس از اسکن اولیه نوع فایل‌ها را شناسایی کرد وبه شما امکان انتخاب آنها را می‌دهد. از قابلیت های این نرم افزار:

– ریکاوری فایل های پاک شده از سطل زباله ویندوز

– بازیابی اطلاعات از هارد های فرمت شده

– بازگردانی اطلاعات وقتی سیستم به طور ناگهانی خاموش شود

– انتخاب فرمت فایل برای بازیابی ساده تر (فیلم ، عکس، فایل ورد،اکسل و…)

– بازیابی پارتیشن های درایو

– بازیابی هاردraw شده

– بازیابی NTFS ، FAT (12/16/32) ، exFAT ، HFS ، HFS

– ریکاوری فلش مموری usb

 

با این برنامه قادر هستید هر نوع فایلی را به طور کامل بازگردانی کنید . می توانید محدوده ی جستجوی نرم افزار را با تنظیماتی که انجام می دهید محدودتر کنید تا زودتر به نتیجه برسید . مثلا می توانید تنظیم کنید که نرم افزار به دنبال فایل هایی با حجم بین ۵ تا ۵۰ مگابایت را جستجو کند . یا اینکه فقط به دنبال عکس ، موسیقی و … که مد نظر شماست جستجو کند. این قابلیت معمولا در نرم افزارهای برتر ریکاوری وجود دارد . به طور کلی اگر فایلی را به اشتباه حذف کردید نگران نباشید چرا که با Recover My Files می توانید به سادگی آنها را بازگردانی کنید .

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Recover My Files :

– بازیابی فایل های فرمت شده و پاک شده

– سرعت بالا در اسکن حافظه های داخلی و یا جانبی

– پشتیبانی از تمامی سیستم فایل های رایج

– سازگاری با انواع حافظه های موجود

– واسط کاربری جذاب و کاربر پسند

– عدم نیاز به هیچ گونه تکنیک خاصی در بازیابی ها

– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7 و 8

– بازیابی اطلاعات بسیار قدیمی سیستم

– قابلیت بازگردانی اطلاعاتی که به صورت حذف معمولی،پارتیشن بندی،فرمت و… حذف شده اند

– سرعت بسیار بالا در جستجوی هارد به منظور یافتن اطلاعات حذف شده

– سرعت بالا در بازگردانی اطلاعات

– قابلیت بازگردانی هر نوع اطلاعات با هر پسوندی

– سازگاری نرم افزار با ویندوزهای مختلف

– بروز رسانی نرم افزار از طریق اینترنت

– محیط زیبا و کاربرپسند

– کاربری آسان

– و …

 

سیستم مورد نیاز:

Recover My Files is compatible with Windows 2003/XP/Vista/Windows 7/Windows 8 and works with FAT 12, FAT 16, FAT 32, NTFS, NTFS5, HFS and HFS+ (MAC) file-systems.

 

راهنمای نصب:

– نرم افزار را نصب کنید.

– بعد از بازیابی اطلاعات، برای ذخیره کردن آن ها از کلید فعال سازی (سریال نامبر) موجود در فایل text استفاده کنید.

 

نسخه: 3.98 مخصوص دسکتاپ (ویندوز) – 32 و 64 بیت

حجم: 8 مگابایت

محصول شرکت: GetDATA

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *