ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه تفکر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان شکل گرفته است، گفت: ما در حال گذر از پیچ تاریخی هستیم و این فضا و تفکر زمینه‌سازی برای ظهور است.


بیژن پولادی امروز، ۱۶ دی ماه در اجتماع مردم بخش چمستان شهرستان نور در محکومیت حادثه تروریستی کرمان در مسجد جامع این شهرستان، با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم مزارشهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به اذعان سناتورهای آمریکا اعضای کنگره و معاونین دولت آمریکا دو هدف را در خاورمیانه دنبال می‌کنند که یکی دسترسی آسان به نفت و تقویت رژیم صهیونیستی و اسرائیل و دیگری به وجود آوردن سدی در مقابل ایران برای جلوگیری از پیشرفت و نفوذ منطقه‌ای و بین‌المللی است‌.


وی با اشاره به اظهارات اعضای کنگره، دولت آمریکا و موسسه oso آمریکا تصریح کرد: می‌گویند، در زمان اوباما داعش را به وجود آوردیم به گونه‌ای که با جمع کردن تروریست‌های جهان و تقویت نگاه افراطی‌گری اسلامی و با تجهیز کردن و آموزش دادن آن‌ها عملیات خرابکارانه را در این حوزه سرزمینی انجام دهند تا این منطقه ثبات نداشته باشد.


فرماندارشهرستان نور خاطرنشان کرد: داعش در سوریه و عراق برای اینکه دولت بشار اسد را نابود کند با کمک همه جریانات امپریالیستی و نظام سلطه جنایت‌های زیادی به پا کرد.


پولادی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در تثبیت جریان مقاومت و جبهه مقاومت هزینه انسانی داد، ادامه داد: دشمنان چون دیدند در آن سنگر شکست خوردند و دامنه جمهوری اسلامی در حال گسترش است و از سویی دیگر نگاه انقلاب اسلامی و تفکر حاج قاسم سلیمانی در کل جهان سیطره پیدا کرده، به هر عملی دست زدند تا حرکت جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند.


وی یادآور شد: امروز مکتب شهید سلیمانی است که جبهه مقاومت در جریان طوفان الاقصی با دو هزار نیرو، رژیم جعلی صهیونیستی پر مدعا را متزلزل می‌‍‍‌کند.


او  گفت: دشمنان از نام و حتی زائران شهید سلیمانی هم ترسیدند که این جریان خفت بار انتحاری را در کنار مرقد شهید سلیمانی انجام دادند و تعداد زیادی از هموطنان را به شهادت رساندند.


فرماندار شهرستان نور یادآور شد: تفکر امامین انقلاب که فرمودند، در سیر تحول انقلاب اسلامی؛ نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی زمینه ساز برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.


پولادی افزود: در پاسخ این رفتار جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی باید گفت که دوران بزن دررو تمام شد، انتقام سخت نزدیک است و نگاه ما خروج آمریکا از منطقه و خاورمیانه است.


فرماندار شهرستان نور بیان کرد: ان شاالله با نصرت الهی به نقطه مطلوب‌ و قله‌ای که مقام معظم رهبری فرمودند، خواهیم رسید.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمیدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *