سپاهان با شکست مقابل شمس آذر صدرجدول لیگ را به استقلال واگذار کرد.


به گزارش ایسنا، دو تیم سپاهان و شمس آذر در پانزدهمین هفته از لیگ برتر امروز (دوشنبه) ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شمس آذر به پایان رسید.


گل شمس‌آذر (رحمان جعفری): در دقیقه ۶ با سانتری از سمت چپ و ضربه سر رحمان جعفری دروازه سپاهان باز شد تا شاگردان دقیقی با گلی زود هنگام از حریفشان پیش بیفتند.


در ادامه نیمه اول دو تیم تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما ناموفق بودند. نیمه اول با برتری شمس آذر به پایان رسید.


پیش از آغاز نیمه دوم بازیکنان سپاهان در اعتراض به قرار گرفتن تماشاگران شمس آذر نزدیک به نیمکت این تیم، حاضر به ورود به زمین نشدند و پس از مهیا شدن شرایط و با تاخیر چند دقیقه‌ای راضی به حضور در زمین شدند.


نیمه دوم این دیدار با حملات طلایی‌پوشان آغاز شد و مهاجمان سپاهان چند موقعیت روی دروازه تیم میزبان ایجاد کردند اما نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند.


ژوزه مورایس در اواخر این دیدار با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.


در اواخر بازی سپاهان به گل رسید اما داور آن را به دلیل آفسایر مردود اعلام کرد. این تصمیم با اعتراض شدید سپاهانی‌ها همراه دش به طوری که دسته‌جمعی به سمت کمک داور حمله‌ور شدند و بازی دقایقی متوقف شد.


در ثانیه‌های پایانی این بازی که ۱۰۲ به طول انجامید، سپاهانی‌ها معتقد بودند که داور باید برای آنها پنالتی می‌گرفت اما این اتفاق رخ نداد تا باز هم شاهد اعتراض بازیکنان و نیمکت‌نشینان تیم اصفهانی باشیم.


حاصل اعتراض‌های سپاهانی‌ها در طول بازی اخراج ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان و یکی دیگر از اعضای کادر فنی این تیم بود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *