تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در زمینه تنظیم بازار و نظارت بر بازار نسبت به سال‌های اخیر خوب عمل کرده است.


غلامرضا مرحبا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد اقدامات دولت برای تامین کالاهای اساسی افزود: در مدتی که دولت سیزدهم بر سر کار آمده  اقدامات خوبی برای تامین کالاهای اساسی انجام داده است.


مرحبا اضافه کرد: در سال های گذشته برای تامین میوه شب عید با مشکل مواجهه بودیم و در برخی از شهرهای گردشگرپذیر کشور کم و کاستی هایی در تامین کالاهای اساسی وجود داشت، اما امسال این مشکلات کمتر بود این نشان می دهد که مدیریتی پشت این قضیه بوده است.


نماینده مردم آستارا اضافه کرد: اگر چه نمی توان به صورت قطعی اظهار نظری در مورد تامین کالاهای اساسی بیان کرد و نیازمند اطلاعات دقیق هستیم، اما آن چیزی که به عنوان یک ناظر احساس می شود این است  که دولت در زمینه تنظیم بازار و نظارت بر بازار نسبت به  سال های اخیر بهتر عمل کرده است و جای تشکر دارد.


مرحبا با اشاره به نایابی برخی کالاهای اساسی در کشور گفت: این مشکل اصلی دولت های مختلف بوده است که با مدیریت صحیح در این زمینه مردم مشکلات کمتری را  احساس کردند.


 وی با بیان اینکه جلسات متعدد و مشترک کمیسیون اقتصادی با دولت در زمینه تامین کالاهای اساسی برگزار شد، گفت: همراهی و مشاورت بین دولت و مجلس در این زمینه وجود داشته است، اما متولی و اجرای این امر با دولت است و در مجموع وزرات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نسبت به سال های گذشته عملکرد بهتری در این زمینه داشتند.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *