ایسنا/آذربایجان غربی معاون فنی و راه های روستائی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از در دست اجرا بودن ۱۸ پروژه راه روستایی در سطح استان خبر داد.


جعفر صادقی پور در گفت و گو با ایسنا از فعال بودن ۱۸ پروژه در محورهای روستائی استان خبر داد و افزود:  شهرستان های شاهیندژ و  چایپاره سهم بیشتری از ۱۸ پروژه فعال نسبت روستایی استان دارند و شهرستان های سردشت، خوی، سلماس و مهاباد در رده های بعدی قرار دارند. 


صادقی پور خاطر نشان کرد: محورهای روستایی توژل- دیوالان شهرستان سردشت با ۱۴ کیلومتر و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، گوزل بلاغ-باغ سفلی شهرستان شاهیندژ با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی و حاجی آباد-قازانلو شهرستان شاهیندژ با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله فعال ترین پروژه های روستایی را شامل می شوند.


وی با بیان اینکه راهداران تمام توان و تجهیزات خود را جهت ایمن سازی و بهسازی جاده های منطقه بکار گرفته‌اند تا ایمنی در مسیرها ارتقاء و تصادفات کاهش یابد، گفت: عملیات تسطیح و رگلاژ ۲۳۰ کیلومتر ازمحورهای روستایی، شوسه و خاکی این شهرستان به منظور تردد روان روستائیان و در راستای برطرف کردن ناهمواری های به وجود آمده در اثر بارندگی اجرایی شده است. 

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *