ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کلات گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی منجر به شکست توطئه‌های دشمن خواهد شد.


علی صلاحی ۱۶ دی‌ماه، در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حالی در پیش است که بی‌تردید دشمنان دین، اسلام و ایران با این انتخابات به شدت مخالف هستند.


وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک عمل صالح است که هر کس شکوه، عزت و عظمت ملی را دوست دارد در این انتخابات باید شرکت کند، اظهار کرد: بدون شک شکست توطئه‌های دشمن با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد.


فرماندار کلات شرکت مردم در انتخابات را در آینده اقتصادی، معیشتی و به خصوص سیاسی و اجتماعی بسیار تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، انتخابات ۱۱ اسفند را بسیار مهم و پایه تحول و راه حل مشکلات خواندند، در همین راستا ملت ایران خود را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل یعنی همراه با چهار خصوصیت مشارکت قوی و پرشور، رقابت واقعی جناح‌ها و دیدگاه‌های مختلف، سلامت حقیقی و امنیت کامل آماده کنند.


وی به برگزاری جلسات متعدد کمیته‌های ستاد انتخابات در شهرستان با برنامه زمان‌بندی مشخص تأکید نمود و گفت: بنا به ضرورت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در چند دهه اخیر برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان، قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین تشکیل و اعضای این قرارگاه تعیین شدند.


معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری کلات در این جلسه گفت: تأمین تجهیزات، امکانات و مسئله آموزش نیروها برای انتخابات در این شهرستان مورد بررسی و در دستور کار قرار دارد و مسئولین کمیته‌ها در جلسه آتی ستاد، گزارش کامل خود را ارائه دهند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *