اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس که عصر جمعه با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود.


به گزارش ایرنا تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند.


تیم نفت مسجدسلیمان که در خانه بازی می کرد برابر پرسپولیس انگیزه زیادی داشت تا به پیروزی برسد، در سوی مقابل تیم پرسپولیس پس از شکست مقابل نفت آبادان در هفته قبل، در حالی به مسجدسلیمان سفر کرده بود که اندوخته خود را بیشتر کند.


در نیمه نخست بازی، شاگردان یحیی گل محمدی موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند که در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به رختکن رفتند اما در نیمه دوم نفتی ها توپ و میدان را در دست داشتند و یک بار دروازه سرخپوشان را باز کردند.


با وجود اینکه بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود حدود یک هزار هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.


پیش از آغاز نیمه دوم، محمود فکری نسبت به قضاوت داور در نیمه اول معترض شد، همچنین جواد برزکار مربی نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتراض، پیش از آغاز نیمه دوم اخراج شد.


تماشاگران حاضر در اطراف ورزشگاه علاوه بر تشویق تیم نفت، از وسایل نورافشانی استفاده کردند.


در زمان ورود اتوبوس تیم پرسپولیس به داخل ورزشگاه، برخی هواداران مسجد سلیمانی برای این تیم کری خواندند.


به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، ناظران بازی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند. 


در دقیقه ۱۶ علی صفایی، داور بازی از ناحیه چشم دچار مصدومیت جزئی شد که علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس به مداوای وی پرداخت.


داود فنایی مربی دروازه بانان پرسپولیس پس از گل دوم سرخ پوشان، به سمت محمود فکری خوشحالی کرد.


زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار بود و کادر فنی هر ۲ تیم از این موضوع راضی بودند.


اسکوربورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای دقایقی خراب شد همچنین برای اولین بار، بازی‌ در این ورزشگاه به صورت دیجیتال پخش شد.


کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی همچون دیدارهای قبل نفت مسجدسلیمان مطلوب بود که رضایت هواداران را در فضای مجازی به همراه داشت.


کادر فنی ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در نیمه دوم کادر فنی نفت مسجدسلیمان روی چند صحنه‌ به داوری معترض شدند.


در این بازی وحید امیری، مهدی ترابی و احسان پهلوان سه اخطاره بوده و درصورت دریافت کارت زرد دربی را از دست می‌دادند.


با توجه به نبود سیدجلال حسینی،امید عالیشاه و جلال کامیابی نیا بازوبند کاپیتانی بر دست وحید امیری بود.


پس از پایان بازی هواداران نفت مسجدسلیمان از راه دور با سر دادن شعار تیم خود را تشویق کردند.


تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی با ۱۳ امتیاز در مکان پانزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال باقی ماند. همچنین تیم پرسپولیس با ۴۸ امتیاز در رده دوم جدول ایستاد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *