ایسنا/لرستان استاندار لرستان با بیان اینکه جهاد تبیین زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی و مشارکت در صحنه انتخابات است از تشکیل کمیته‌های تبیین عملکرد دولت در استان خبر داد.


فرهاد زیویار شامگاه ۲۷ آبان در پنجاه و دومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با تاکید بر عنصر جهاد تبیین، از سوی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: جهاد تبیین  زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی و مشارکت در صحنه انتخابات است.


استاندار لرستان با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات در سایه روشنگری و تبیین اهمیت انتخابات برای مردم و اطلاع‌رسانی شفاف درباره دستاوردهای نظام برای شهروندان به دست می‌آید، افزود: شورای اطلاع‌رسانی دولت ظرفیتی اساسی در استان است که اعضای این شورا افرادی آگاه با تجربه هستند که با امکاناتی که در اختیار دارند می‌توانند در تبیین عملکرد دولت موثر باشند.


نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ۱۸۰ مصوبه سفر رئیس جمهور به لرستان گفت: از این تعداد ۱۰ تا ۱۵ مصوبه مربوط به طرح‌های بزرگ است که در این میان ابرپروژه‌های چند ۱۰ هزار میلیارد تومانی مانند راه‌آهن وجود دارد که رقم قرارداد آن ۲۵ هزار میلیارد تومان با ۱۷ کارگاه فعال و ۱۴ تونل به طول ۳۳ کیلومتر در حال اجراست.


زیویار به تکمیل طرح‌ سد کمندان، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و پیشرفت ۹۰ درصدی سد تاج امیر اشاره کرد و افزود: باغ موزه دفاع مقدس، کنار گذر دورود، زیرگذر شول‌آباد، مسکن ملی بروجرد، کارگو در فرودگاه، پل تقاطع دانشگاه لرستان  از جمله طرح‌های بزرگ مصوبات سفر هستند که می‌توانند در سال پیش رو مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.


زیویار با بیان اینکه در ۲ سال اخیر، ده‌ها پل و تقاطع غیر هم سطح ساخته شده است، بیان کرد: ۳۰ پل چند صد میلیاردی که ناقص بودند، تکمیل و صدها کیلومتر آسفالت شده است.


استاندار لرستان افزود: در سایر حوزه‌های غیر عمرانی  از جمله امنیت لرستان در جایگاه خوبی قرار دارد.


زیویار با بیان اینکه لرستان در مهار تورم و افزایش مشارکت اقتصادی جایگاه بهتری در مقایسه با قبل به‌دست آورده است، افزود:  این‌ها نتیجه همراهی و همدلی در دولت بوده است که باید در تریبون‌های مختلف و خبرگزاری‌ها، بیان شوند.


استاندار لرستان با تاکید بر تشکیل کمیته‌های مختلف برای تبیین عملکرد دولت در استان گفت: باید بسته‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی، سیاسی و امنیتی، تدوین و کمیته‌های مختلفی در این زمینه راه‌اندازی شود که  نتیجه آن ارتقای اعتمادسازی است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *