ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از زیر بار ترافیک قرار گرفتن تونل‌های اول و دوم راه کربلا در باند دوم بزرگراه ایلام – مهران و زیرگذر ارغوان خبر داد.


«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  با تلاش شبانه‌روزی اداره کل راه و شهرسازی استان، پیمانکاران و مشاورین، خوشبختانه تونل دوم راه کربلا به طول ۷۲۰ متر( ۷۳۲ متر با پورتال ورودی و خروجی) به صورت کامل با رعایت تمامی استاندارها از جمله لاینینگ و روشنایی و علائم کامل، تکمیل و زیر بار ترافیک قرار گرفت و تونل اول (کیلومتر ۵ محور ایلام – مهران) به طول ۸۴۰ متر نیز که بیش از ۴۰۰ متر آن لاینینگ شده نیز با زیرسازی و روشنایی موقت به جهت هدایت ترافیک ایام اربعین هم به‌صورت اضطراری زیر بار ترافیک رفت.


وی خاطر نشان کرد: پروژه راهسازی قطعه رانشی محور حد فاصل تقاطع روستای ماربره نیز با اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت به صورت موقت و اضطراری جهت تسهیل ترافیک اربعین زیر بار ترافیک قرار دارد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام پیش‌بینی کرد، با توجه به زیربار ترافیک رفتن تونل‌های اول و دوم راه کربلا و قطعه رانشی، ایام اربعین امسال شاهد به وجود آمدن گره‌های ترافیکی در مسیر ایلام – مهران نباشیم.


دوستی با  اعلام زیر بار ترافیک قرار گرفتن زیرگذر ارغوان، گفت: ورودی شهر ایلام از سمت کرمانشاه – حمیل – سرآبله پرترددترین مسیر ورود به استان است که در ادامه به کنارگذر شرقی شهر ایلام و محور ایلام – مهران منتهی می‌شود، به جهت ایمن‌سازی و رفع گره ترافیکی ورودی شهر ایلام در میدان ارغوان در سال‌های گذشته پل‌های روگذر تقاطع غیرهمسطح ارغوان اجرایی و تکمیل شد و عملیات زیرگذر ارغوان نیز به منظور هدایت وسایل نقلیه از کنارگذر شرقی و جاده ارغوان به داخل شهر به مرحله اجرا درآمد که با اجرای عملیات آسفالت این پروژه زیر بار ترافیک قرار گرفت.


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص عملیات اجرایی زیرگذر ارغوان، گفت: طول مسیر زیرگذر ارغوان ۷۰۰ متر است که برای احداث آن ۶۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری و ۱۵ هزار مترمکعب خاک‌ریزی به انجام رسیده و برای اجرای پل و دیوارهای اطراف آن ۲۰ هزار مترمکعب عملیات بتن‌ریزی صورت گرفته است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *