تور وان ترکیه از ساری

آیا دوست دارید به کشورهای دیگر سفر کنید اما بودجه کافی ندارید؟ آیا دوست دارید سفری منحصر به فرد داشته باشید؟ آیا از سفر در داخل کشور ایران خسته شده اید و به دنبال آشنایی با سبک زندگی و فرهنگ دیگر کشورها هستید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات بله است، در این صورت به شما تور وان ترکیه از ساری پیشنهاد می شود.

در تور وان ترکیه از ساری با پرداخت مبلغی مناسب می توانید به کشور ترکیه سفر کنید و در آنجا از طبیعت زیبا و غذاهای محلی لذیذ لذت ببرید و با سبک زندگی و آداب و فرهنگ مردم ترکیه آشنایی بیشتری پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد تور وان ترکیه از ساری را در اختیار شما قرار دهیم، به همین دلیل برای کسب تجربه ای شگفت انگیز در سفر در این مقاله با ما همراه باشید.

 

تور زمینی وان

 

شهر وان ترکیه کجاست؟

شهر وان ترکیه شهری زیبا و سرسبز است که به عنوان مرکز استان وان شناخته می شود. این شهر از هر طرف به جاذبه های طبیعی و زیبا منتهی می شود، به همین دلیل در سال های اخیر مقصدی بی نظیر برای گردشگران به شما می رفته است. به صورتی که با سفر به وان ترکیه می توانید از هر طرف آن صدای ایرانیانی که به این شهر سفر کرده اند را بشنوید.

از آنجایی که شهر وان ترکیه تنها ۲۰۰ کیلومتر با کشور ایران فاصله دارد، سفر به آن راحت است. اگر دوست دارید بدانید دلیل اصلی محبوبیت این شهر در چیست، می توان گفت جاذبه های بی شمار این شهر باعث محبوبیت آن در کشور ایران شده است. برخی از مهم ترین جاذبه های این شهر موارد زیر هستند:

  • دریاچه وان: یکی از مهم ترین جاذبه های طبیعی وان ترکیه دریاچه وان است که محلی برای پیاده روی، قایق سواری و لذت بردن از طبیعت برای گردشگران است. دریاچه وان دریاچه ای بزرگ، با رنگ آبی کریستالی و کناره های سبز است که زیبایی شگفت انگیزی دارد.
  • کنیسه های وان: آثار تاریخی وان که به جا مانده از گذشته هستند، از دیگر جاذبه های مهم شهر وان ترکیه به شمار می روند.
  • قلعه وان: این قلعه از بالای تپه ای بلند چشم اندازی زیبا دارد.
  • پل تاریخی وان: این پل زیبا و شگفت انگیز به دلیل زیبایی بی نظیر خود محلی عالی به خصوص برای عاشقان عکاسی فراهم کرده است.
  • بازارهای محلی: بازارهای محلی وان محلی برای لذت بردن از فضای این شهر و خرید صنایع دستی و سوغاتی هستند.
  • موزه ها و اماکن تاریخی: در این شهر موزه ها و امکان تاریخی زیادی قرار دارند که شما را با دیرینه، داستان ها و افسانه های این شهر آشنا می کنند.
  • مسجد کبود: این مسجد که در ساخت آن از رنگ آبی و آبی نیلی استفاده شده است، با چشم انداز زیبای خود یکی از جاذبه های دیدنی وان ترکیه به شمار می رود.

تور وان ترکیه از ساری

شهر ساری به دلیل نزدیک بودن به شهر وان ترکیه یکی از مبداهای مهم تور وان ترکیه به شمار می رود. در تور وان ترکیه از ساری می توانید با یک سفر حدودا سه ساعته به شهر وان ترکیه برسید، به همین دلیل می توان گفت سفری آسوده را تجربه خواهید کرد.

تور وان ترکیه از ساری با اتوبوس انجام می شود و برای راحتی بیشتر مسافران معمولا از اتوبوس های وی آی پی برای حمل و نقل مسافران استفاده می شود. این تور معمولا ۳ یا ۴ روزه است، این مورد با توجه به شرایط منحصر به فرد تورها ممکن است متفاوت باشد.

قیمت تور وان ترکیه از ساری

قیمت تور وان ترکیه به ساری رقمی مشخص و معین نیست و بنابر عوامل مختلف قیمت این تور می تواند کاهش و افزایش پیدا کند. برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور وان ترکیه از ساری موارد زیر هستند:

  • تعداد روزهای اقامت: یکی از مهم ترین موارد تاثیرگذار روی قیمت تور وان ترکیه از ساری تعداد روزهای اقامت است. هرچه تعداد روزهای اقامت بیشتر باشد، قیمت تور افزایش پیدا می کند.
  • وسیله حمل و نقل: برای مسافرت به وان ترکیه از طریق تور معمولا از اتوبوس استفاده می شود. نوع اتوبوس تاثیر زیادی روی قیمت تور دارد، برای مثال اگر از اتوبوس وی آی پی با امکانات بالا استفاده شود، قیمت تور افزایش پیدا می کند.
  • محل اقامت: اگر تور برای اقامت در وان ترکیه هتل های ۴ یا ۵ ستاره در نظر گرفته باشد، هزینه اقامت افزایش پیدا می کند و به همان ترتیب قیمت تور وان ترکیه از ساری افزایش میابد.
  • تجهیزات تور: تورهایی با تجهیزات عالی و درجه یک قیمت تمام شده بالاتری برای مسافران دارند. مواردی مانند وجود تور لیدر کاربلد، تهیه غذا، تهیه تنقلات و غیره از جمله تجهیزات تور هستند که باعث کاهش یا افزایش قیمت تور می شوند.
  • فصل سفر: تورهایی که در فصل های شلوغ و پر رفت و آمد مسافرت خود را انجام می دهند، قیمت بالاتری دارند. در مواقعی که تورها مسافران چندان زیادی نداشته باشند، قیمت ها کاهش پیدا می کند.

با توجه به تمامی این اطلاعات قیمت تور وان ترکیه از ساری کاملا متغیر است. برای اطلاع از قیمت تورها به صورت دقیق می توانید از طریق سایت توکا تورز تورها را مشاهده کرده و به قیمت دقیق و قطعی آن ها پی ببرید.

خرید و رزرو بلیط تور وان ترکیه از ساری

برای خرید و یا رزرو بلیط تور وان ترکیه از ساری در ابتدا باید توجه داشته باشید که برای ورود به شهر وان پاسپورت شما باید حداقل ۷ ماه تاریخ داشته باشد، سپس از طریق سایت ما قیمت و سایر اطلاعات مربوط به تور را مشاهده کنید. برای رزرو تور کافی است با استفاده از کارت های بانکی شبکه شتاب پرداخت را انجام دهید تا رزرو تور برای شما انجام شود.

اگر قبل و یا بعد از رزرو تور از طریق سایت توکا تورز در مورد تور خود سوالی داشتید، می توانید از طریق پشتیبانی سوالات خود را بپرسید. در غیر این صورت دو ساعت قبل از حرکت تور در مکان موعود حضور داشته باشید تا تمامی اطلاعات در اختیار شما قرار بگیرد.

 

تور وان از ساری

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *