ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اگر مهره‌ها و تروریست‌های رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه مردم ما را به شهادت می‌رسانند نه اینکه نسبت به ما برتری دارند بلکه نشانه استیصال و درماندگی آن‌ها است.


 حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی دوشنبه شب، ۱۸ دی در یادواره سی و هفتمین سالگرد شهادت سرداران شهید و شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی کرمان که در کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: حرم شهید یکی از محل‌های استجابت دعا است، شهدا زنده‌اند و در قهقهه مستانه‌شان عند ربهم یرزقون هستند.


وی با اشاره به اینکه دشمنان به گمان غلط خودشان فکر می‌کنند اگر فرزندان این ملت را به شهادت برسانند به ما آسیب وارد می‌کنند، بیان کرد: آن‌ها فکر کرده‌اند با این اقدام تروریستی کرمان در روز ولادت حضرت زهرا(س)، ولادت بنیان‌گذار انقلاب و سالگرد حاج قاسم سلیمانی می‌توانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: شهدای ما تصادفی به شهادت نمی‌رسند بلکه آن‌ها ابتدا به مقام شهود می‌رسند سپس شهید می‌شوند، شهادت مدال پر افتخاری است که تصادفی به کسی داده نمی‌شود.


وی در ادامه با بیان اینکه رزمندگان اسلام در عملیات کربلای ۴ با کمترین تجهیزات در برابر صدام ایستادند، افزود: کربلای ۴، کربلای ایران شد، دشمنان با مدرن‌ترین تجهیزات ماهواره‌ای به همراه منافقین نیز تمام اطاعات را در اختیار صدام جنایتکار می‌گذاشتند.


حسن‌زاده نامقی با اشاره به اینکه رزمندگان ما مظلومانه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: عزت، شرف و استقلال ما در پرتو ایثارگری‌های شهدا است، شهدا هیچ نیازی به این مراسم‌ یادبود ندارند آن‌ها عند ربهم یرزقون هستند.


وی با اعلام اینکه برگزاری چنین مراسمی برای این است که ما راه را گم نکنیم، خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی در دنیا عزت دارد، طی ۴۵ سال گذشته کاری نبوده که دشمنان بر علیه این کشور انجام نداده باشند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه دشمنان ۸ سال جنگ نابرابر را بر ایران اسلامی تحمیل کردند، گفت: اگر چه تمام کشورهای دنیا حامی صدام بودند و حتی سیم خاردار به ما نمی‌دادند اما ملت ما با تأسی به سیدالشهدا شعار محوری هیهات منا الذلة امام حسین (ع) را در دست گرفتند.


وی با اعلام اینکه حتی بسیاری از رزمندگان برای رفتن به جبهه شناسنامه‌های خود را دست‌کاری می‌کردند، افزود: تمام زیبایی‌هایی که از کربلا شنیدیم در دوران دفاع مقدس دیدیم.


حسن‌زاده نامقی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی امروز محور مقاومت در دنیا جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: امروز پرچم مبارزه با غده سرطانی صهیونیستی در دست جمهوری اسلامی ایران است.


وی عنوان کرد: بر اساس اذعان و اعتراف یکی از کارشناسان آمریکایی امروز حریف آمریکا نه روسیه و نه چین است بلکه ابر قدرت نوپدیدی به نام جمهوری اسلامی ایران است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ثمره خون شهدا این شده است که گفتمان اسلام ناب محمدی در دنیا با پرچم‌داری انقلاب اسلامی در حال تکرار است، به برکت انقلاب اسلامی تاکنون بسیاری از مردم کشورهای مختلف شیعه شده‌اند.


وی افزود: اگرچه زمانی رزمندگان فلسطینی با سنگ مقابل دژخیمان صهیونیستی می‌ایستادند اما امروز مجهز به سلاح‌ها و موشک‌های مختلف هستند، چون هیچ توفیقی به دست نیاورده‌اند مدام خانه‌های مردم را موشک‌باران می‌کنند و زنان و کودکان را به شهادت می‌رسانند.


حسن‌زاده تصریح کرد: بعد از فتح قلعه خیبر تاکنون سابقه نداشته است که یهودی‌ها چنین سیلی سختی را از مسلمانان دریافت کنند، بیش از ده‌ها هزار موشک که همه می‌دانند فناوری آنها ایرانی است بر فرق سر آن‌ها اصابت کرد.


وی با بیان اینکه امروز به برکت طوفان الاقصی و جبهه مقاومت، رژیم غاصب صهیونیستی هیچ امنیتی ندارد و دارند از این سرزمین فرار می‌کنند، گفت: اگر مهره‌های رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه مردم ما را به شهادت می‌رسانند نه اینکه نسبت به ما برتری دارند، بلکه نشانه استیصال و درماندگی آن‌ها است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *