مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال وزش باد شدید، افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا طی دو روز آینده خبر داد و گفت: تاکید مدیریت بحران عدم حضور بیماران قلبی و تنفسی در فضای باز است.


به گزارش ایسنا، حامد یزدی مهر به صدور هشدار زرد هواشناسی اشاره و اظهار کرد: طبق این هشدار از فردا ( ۲۳ شهریور) تا روز جمعه (۲۴ شهریور) در ساعات عصر و شب در بخش‌های جنوبی و غربی استان تهران وزش باد شدید مورد انتظار است که تاکید مدیریت بحران در این خصوص پرهیز از حضور در ارتفاعات و زیر درختان فرسوده و ساختمان‌های سست و نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی است.


وی در ادامه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع خیزش گردوخاک در مناطق مستعد و رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در ارتفاعات به ویژه مناطق بالادست شمال شرق استان اشاره کرد و گفت: بر این اساس احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و شعاع دید وجود دارد و توصیه مدیریت بحران در این مواقع عدم حضور بیماران قلبی و تنفسی و زنان باردار و سالمندان در فضای باز است.


یزدی مهر از احتمال جاری شدن روان آب در ارتفاعات بالادست شمال شرق تهران نیز خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: خدمت‌رسانی به زائرین حرم رضوی برای برگزاری مراسم معنوی ۲۸ صفر یکی از اقدامات مهمی بود که توسط استاندار تهران به اداره کل مدیریت بحران تفویض شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *