ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون کبدی گفت: خوزستان با توجه به استعداد و پتانسیلی که در رشته های مختلف از جمله کبدی دارد می تواند میزبان یکی از رویدادهای آسیایی و جهانی باشد.


عباس اورسجی در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات کبدی خوزستان که امروز چهارشنبه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: استان خوزستان به حق یکی از قطب های  کبدی ایران محسوب می شود. خوزستان در بخش داوری سهم چشمگیری دارد و بازی های آسیایی هانگژو خانم باجی از این استان به عنوان یکی از بهترین داورها در این رویداد ورزشی حضور داشت. ضمن این که خوزستان در تیم ملی نیز سهم دارد.


به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: یقینا خوزستان باتوجه به استعداد و پتانسیلی که در رشته های مختلف از جمله کبدی دارد می تواند میزبان یکی از رویدادهای آسیایی و جهانی باشد و فدراسیون کبدی آماده رقم خوردن این اتفاق خوب است. ضمن این که سابقه خوزستان در بحث میزبانی از مسابقات نشان داده همیشه یار و یاور فدراسیون بوده است که از هیات کبدی و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تشکر می کنم.


رییس فدراسیون کبدی گفت: خوشبختانه کرسی آسیایی که من در اختیار دارم متعلق به من اورسجی نیست و متعلق به کشور عزیزمان است و من موظف هستم هر زمان یکی از استان ها درخواست میزبانی داشت با کمال میل این کار را انجام دهم. قول می دهم خوزستان هر زمان آمادگی میزبانی یکی از رویدادهای بین المللی باشد، حتما انجام شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *