استاندار ادلب در پی تشدید درگیری‌های اخیر بین نیروهای ارتش سوریه و تروریست‌ها در این استان گفت که هر وجب از خاک ادلب به زودی آزاد خواهد شد و همه آوارگان این استان به منازل خود باز خواهند گشت.


به گزارش ایسنا، «ثائر سلهب» استاندار ادلب به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، ارتش سوریه همانطوری که بسیاری از شهرها و روستاها را طی سال‌های گذشته به کشور بازگردانده است، به زودی همه مناطق اشغال شده استان ادلب را به آغوش وطن باز می‌گرداند.


وی در ادامه با اشاره به دیدارش با اهالی آواره منطقه «جبل السماق» افزود: این دیدار در چارچوب سلسله نشست‌هایی صورت گرفته است که استانداری ادلب سعی می‌کند با مردمان آواره این استان در بقیه استان‌ها و مناطق سوریه، برگزار کند تا به حل مشکلات آنان بپردازد.


سلهاب تصریح کرد: روزانه ده‌ها درخواست از سوی اهالی ادلب حاضر در مناطق تحت اشغال تروریست‌ها به دست ما می‌رسد. آنها در این درخواست‌های خود تأکید می‌کنند که از اوضاع امنیتی، بهداشتی و جنایات روزانه عناصر مسلح رنج می‌برند.


دیروز سه شنبه وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان‌های ارتش سوریه در حومه ادلب با عملیات نفوذ یکی از گروه‌های تروریست مقابله کردند.


در این بیانیه آمده که تروریست‌ها سعی داشتند به نفوذ به حومه ادلب، به مناطق و مواضع ارتش سوریه نفوذ کنند که با مقابله نیروهای ارتش مواجه شدند.


نیروهای ارتش سوریه امروز همچنین پایگاه‌های تروریست‌ها در اطراف مناطق «الفطیرة»، «سفوهن» و «معربلیت» در حومه ادلب و همچنین مناطق «کفرعمة»، «کفرتعال»، «کفرنوران»، «تقاد» و «بحفیسرا» را هدف حمله توپخانه‌ای و راکتی خود قرار دادند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *