ایسنا/گیلان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان از ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور در ۳۳ پایگاه آموزش و پرورش گیلان به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور خبر داد.


حسن پیراولیا ۲۸ مرداد در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت مراکز انتخاب رشته کنکور در استان از روز سه‌شنبه، ۳۱ مردادماه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج کنکور ۳۳ مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری از زمان اعلام نتایج تا ۴ شهریورماه آماده ارائه خدمات روان‌شناختی و مشاوره با استفاده از نرم افزار مورد تأیید آموزش و پرورش است؛ داوطلبان می توانند از ساعت ۸ تا ۲۰ در روزهای اعلام شده به مراکز انتخاب رشته مراجعه کنند.


وی با بیان اینکه انتخاب رشته رایانه ای با کمک بیش از ۱۳۴ مشاور با تجربه و متخصص آموزش و پرورش گیلان انجام می‌گیرد، افزود: مشاوران با اخذ آزمون‌های شخصیت و تیپ‌شناسی به صورت انفرادی در مراکز وابسته به آموزش و پرورش به دانش آموزان برای انتخاب رشته صحیح کمک می‌کنند.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بیش از ۲۹ هزار نفر از استان گیلان در کنکور سراسری امسال شرکت کردند، گفت: داوطلبان انتخاب رشته می‌توانند تا ۴ شهریورماه با ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به ثبت انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *