سخنگوی گردان‌های قسام در اظهاراتی با اشاره به منهدم کردن ۶۲ دستگاه خودروی نظامی صهیونیستی اعلام کرد که به دشمن می‌گوییم که کشته‌های شما بسیار بیشتر از چیزی است که توقع آن را دارید.


به گزارش ایسنا و به نقل الجزیره، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام در فایلی صوتی تاکید کرد: مبارزان ما به عملیات خود در مقابله با نیروهای صهیونیستی در نوار غزه در محورهای مختلف ادامه می‌دهند. در چهار روز گذشته ۶۲ دستگاه خودروی نظامی صهیونیستی را منهدم کردیم.


وی گفت: ۹ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندیم و یک ساختمان در بیت حانون که صهیونیست‌ها در آن پناه برده بودند را ویران کردیم و نظامیان موجود در آن را به هلاکت رساندیم.


ابوعبیده افزود: نیروهای اشغالگر همچنان قوانین را نقض کرده و مرتکب جنایت علیه نوزادان نارس و غیرنظامیان می‌شوند؛ این درحالی است که مبارزان ما در میدان نبرد و کوچه به کوچه نیروهای دشمن و تانک‌های آن‌ها را دنبال می‌کنند.


وی گفت: ما خود را برای دفاع طولانی مدت آماده کردیم و نیروهای صهیونیستی هرچقدر در غزه بمانند خسارت‌های خود را افزایش می‌دهد. ما دشمن را مجبور خواهیم کرد که در بسیاری از محورها عقب نشینی کند.


سخنگوی گردان‌های القسام تاکید کرد: آنچه نتانیاهو در بیمارستان شفا به دنبال آن است تمسخرآمیز است و آن‌ها به دنبال سراب هستند. ورود نیروهای دشمن به مجتمع پزشکی الشفا یک رسوایی برای سازمان‌های بین المللی است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *