تهران- ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برلی تکمیل فاز دوم تصفیه خانه پرند از اعتبارات وزارت نیرو اختصاص یافت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی برنامه ها و پروژه های شهر پرند با بیان اینکه جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: تقویت سرمایه اجتماعی دولت در مجلس شکل گرفته و دولت باید با سرعت و شتاب کشور را به سمت توسعه سوق دهد.


وی با تاکید بر اجرای پروژه ها با تمام توان و ظرفیت بیان کرد: گره شهرستان رباط کریم و پرند باید با حضور مسئولان ارشد کشور باز شود.


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پایبندی به مصوبات افزود: در حوزه آموزش و پرورش، اداره آموزش و پرورش پرند با موافقت سازمان امور استخدامی کشور به صورت مستقل استقرار خواهد یافت.


نیکزاد تصریح کرد: از محل بند ز و منابع در اختیار وزارت نیرو ۱۰۰ میلیارد تومان به تصفیه خانه فاضلاب پرند اعتبار تخصیص خواهد یافت تا فاز دوم این تصفیه خانه برای شهر ۳۵۰ هزار نفری پرند ساخته شود.


وی به رفع مشکل آنتن‌ گیرنده‌های صدا و سیما در فاز ۶ پرند اشاره کرد و گفت: مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی پرند باید توسط وزارتخانه ها پیگیری و حل شود.


نایب رییس مجلس به استفاده بهینه پساب تصفیه خانه ها در شهرک های صنعتی تاکید کرد و بیان داشت: ۸ مدرسه در شهر پرند تا شهریور ۱۴۰۱ ساخته و تکمیل خواهد شد.


نیکزاد ابراز داشت: شرکت هایی که در ساخت مسکن با وزارت راه قرارداد منعقد کرده اند و پول خود را دریافت کردند، حق افزایش قیمت مسکن در پرند را ندارند.


وی به برگزاری جلسه با وزارت میراث فرهنگی و وزارت راه مسکن برای صدور پروانه مجموعه توریستی سرزمین ایرانیان در مجلس اشاره کرد و گفت: عوارض ایستگاه اول در اتوبان‌ تهران ساوه به مدت یک ماه از مردم دریافت نخواهد شد ولی عوارضی از ایستگاه دوم به سمت ساوه دریافت می شود.


نایب رییس مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: ۱۰ مسجد کوچک محله ای در سال ۱۴۰۱ در شهر پرند ساخته خواهد شد.


نیکزاد در پایان خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار برای مترو پرند برای در سال ۱۴۰۱ با جدیت توسط نمایندگان در مجلس پیگیری خواهد شد.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *