تهران – ایرنا – سخنگوی وزارت امور خارجه با رد حمله سایبری ادعایی به آلبانی گفت: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های ایران، سکوت و حتی از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه ایران هستند.


به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی بامداد پنجشنبه اتهامات بی پایه و اساس شورای امنیت ملی آمریکا و وزارت خارجه بریتانیا علیه جمهوری اسلامی ایران را درخصوص حمله سایبری ادعایی به آلبانی مردود خواند و بشدت محکوم کرد.


سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساختهای جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات هسته‌ای، سکوت اختیار کرده و حتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.


کنعانی ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی سیاسی علیه ایران با این بهانه‌های مضحک و با تاکید بر آمادگی کامل کشورمان برای مقابله قاطع و فوری و پشیمان کننده با هرگونه دسیسه احتمالی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که بارها مورد حملات سایبری قرار گرفته، بخش مهمی از تلاشهای مسئولانه بین المللی در مقابله با تهدید حملات سایبری است.


به گزارش ایرنا، «ادی راما» نخست‌وزیر آلبانی روز گذشته(چهارشنبه) با طرح کردن اتهام بی پایه و اساس حمله سایبری ایران علیه ایران، در بیانیه‌ای از قطع روابط با کشورمان خبر داد و از دیپلمات‌ها و پرسنل سفارت ایران خواست ظرف ۲۴ ساعت خاک آلبانی را ترک کنند.




You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *