تهران – ایرنا – عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت سیزدهم بدون آنکه بخواهد سیاه نمایی کند، گفت: رئیس جمهور با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی مشکلات کشور را حل می‌کند.


مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: پس از چند سال در نوروز سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم که رئیس جمهور انقلابی به جای اینکه به صورت پیامکی نوروز را به مردم تبریک بگوید در میان اقشار مردم در مناطق راهیان نور حاضر شد و پیام نوروزی خود را صادر کرد.


یوسفی افزود: روحانی نوروز را به صورت پیامکی به مردم تبریک می گفت و هزینه آن را با بالا بردن قیمت‌ها از جیب مردم پرداخت می‌کرد، لذا وقتی مردم پیامک تبریک سال نو رئیس جمهور وقت را می‌دیدند استرس پیدا می‌کردند که امسال چقدر قرار است قیمت‌ها افزایش یابد.


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: روحانی تاکید داشت که تنها ارتباط با کشورهای غربی مشکلات کشور حل می‌شود، اما آیت الله رییسی بر حل مشکلات با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور تاکید دارد.


وی ادامه داد: دولت سیزدهم بدون آنکه بخواهد تقصیری را متوجه دولت قبل کند معتقد است باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی مشکلات مردم را حل کنیم.


یوسفی خاطرنشان کرد: روحانی با دلار ۳۰۰۰ تومانی کار خود را آغاز کرد و با دلار ۳۰ هزار تومانی دولت را به آقای رئیسی تحویل داد. با مرغ کیلویی ۵۰۰۰ تومان کار خود را آغاز کرد و با مرغ کیلویی  ۳۵ هزار تومان کار خود را به پایان رساند و این نتیجه اعتماد روحانی به غرب بود.


وی افزود: در شش ماه نخست کار دولت سیزدهم هم صادرات نفت گسترش یافت و هم گاز مورد نیاز کشور در داخل تامین شد و این نتیجه کار جهادی در وزارت نفت است.


عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: کشور در شش ماهه دوم سال با ۳۰۰ میلیون مترمکعب کسری گاز مواجه بود و به گفته کارشناسان ممکن بود با خاموشی هایی مواجه شود اما دولت سیزدهم گاز مورد نیاز برای مصارف خانگی و نیروگاه‌ها را تامین کرد و خوشبختانه هیچ خاموشی را در زمستان مشاهده نکردیم.


یوسفی خاطرنشان کرد: در دولت قبل ما در مجلس ۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار آب‌های سطحی تخصیص دادیم اما با عدم تصویب این موضوع در هیات وزیران اعتبار مربوط به این بخش برگشت خورد.


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار ویژه استان خوزستان سال گذشته این اعتبار بار دیگر بازگشت و ۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار آب‌های سطحی در در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد که سهم استان خوزستان از این اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *