گرگان – ایرنا – معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در ادامه سفر به گلستان برای همراهی رییس جمهور به یاد سه بانوی شهید دوران پیروزی انقلاب این استان سه نهال کاشت.


در این مراسم که روز جمعه در پارک بانوان گرگان برگزار شد، انسیه خزعلی اظهار امیدواری کرد که راه این شهیدان همچنان ادامه یافته و یاد آنان زنده نگه داشته شود.


صدیقه پروانه
این شهیده متولد ۱۳۲۸ در گرگان بود که پس از دریافت مدرک دیپلم فعالیت انقلابی خود را شروع کرد.


شهیده پروانه همزمان با اوج درگیری امت حزب الله با رژیم ستمشاهی همراه با مردم گرگان در قیام روز پنجم آذر سال ۵۷ در خیابان شهدا گرگان حضور یافت و با شلیک گلوله دژخیمان به شهادت رسید.


معاون رییس جمهور به یاد بانوان شهید گلستان نهال کاشت
نرگس قصابان


شهیده قصابان که همزمان با اعتراض های مردم به ظلم و ستم نظام شاهنشاهی فعالیت های انقلابی خود را آغاز کرده بود در قیام پنجم آذر سال ۱۳۵۷ شهر گرگان توسط دژخیمان رژیم پهلوی به شهادت رسید.


معاون رییس جمهور به یاد بانوان شهید گلستان نهال کاشت
طیبه صداقت


شهیده صداقت متولد سال ۱۳۲۴ در درگیری با نیروهای رژیم شاهنشاهی گنبدکاووس بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.


معاون رییس جمهور به یاد بانوان شهید گلستان نهال کاشت


به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی که برای همراهی شانزدهمین سفر هیات دولت  به گلستان سفر کرده است به همراه مدیران و  مسئولان این استان بر مزار شهدا حاضر شد و با اهدای گل و نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.


به گزارش ایرنا، رییس جمهور با همراه شماری از وزرا روز جمعه ۱۳ اسفند در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.


دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.


آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *