تهران – ایرنا – نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در دبیرخانه شورای فقها و حجاب گزارشی را از عملکرد دستگاه‌های مرتبط در این حوزه به کمیسیون فرهنگی ارائه و در گزارش خود به موازی کاری‌ها در این حوزه اشاره کردند.


غلامرضا منتظری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز دبیرخانه شورای عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی، گزارشی درباره عملکرد دستگاه‌های مرتبط با عفاف و حجاب به اعضای کمیسیون ارائه کرد.


وی افزود: در این گزارش آمده بود که به ۱۳ دستگاه به طور مستقیم در حوزه عفاف و حجاب مسوولیتی سپرده شده است.


نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در این گزارش تصریح شده بود که باید هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب برقرار شود چرا که در سایه ناهماهنگی‌های موجود، شاهد موازی‌کاری‌های این دستگاه‌ها هستیم.


منتظری خاطرنشان کرد: دبیرخانه شورای عفاف و حجاب در گزارش خود عنوان کرد که به منظور جلوگیری از موازی‌کاری، مسوولیت کنترل و نظارت بر حوزه فعالیت‌های دستگاه‌های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب به وزارت کشور سپرده شده است.


وی افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد یک جدول زمانی مشخص از دستگاه‌های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب در راستای انجام وظایف نظارتی به کمیسیون دعوت شوند.
 



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *