شیراز- ایرنا- مربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان این که بازیکنان شرایط حساس تیم را درک می کنند، گفت: به دنبال کسب اولین بُرد خانگی هستیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرزاد معدنچی که اخیرا به عنوان نفر اول جایگزین علی اصغر کلانتری شده است جمعه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ابتدا باید ازعلی اصغر  کلانتری که برای این تیم زحمت زیاد کشید قدردانی کنم.


وی اضافه کرد: باشگاه تصمیم گرفت که در خدمت تیم باشم و طی این ۲ روز تلاش کردیم که بازیکنان را برای این بازی حساس، از نظر روحی روانی آماده کنیم..


بازیکن اسبق فجر و پرسپولیس تهران ادامه داد: علی نعمتی برای این بازی محروم است اما سایر بازیکنان در آمادگی به سر می برند و امیدوار هستیم این بازی حساس را ببریم.


دیدار تیم های فجرسپاسی و پدیده مشهد از هفته بیست و دوم لیگ برتر جام خلیج فارس شنبه ۲۱ اسفند در ساعت ۱۶ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.  


هم اینک در جدول رده بندی تیم فجر با ۱۵ امتیاز چهاردهم است و تیم پدیده هم با ۹ امتیاز در قهر جدول قرار دارد و خطر سقوط این ۲ تیم را تهدید می کند.


در صدر جدول هم تیم استقلال با ۵۱ امتیاز و بدون شکست از شانس های مسلم قهرمانی است، تیم پرسپولیس  با ۴۵ امتیاز و تیم سپاهان هم با ۳۸ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.


در مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران ۱۶ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تکلیف تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته یک  می شوند.


نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد در انتهای جدول قرار دارند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *