تهران – ایرنا – سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان گفت: ایران خواهان صلح و امنیت برای همه کشورهای منطقه است و قدرت جمهوری اسلامی همواره در خدمت ثبات و امنیت منطقه و دوستانمان بوده و خواهد بود.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، سید عباس موسوی در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در باکو که به‌صورت مجازی برگزار شد، بر دیپلماسی متوازن و پویا در روابط با کشورها و اولویت داشتن همسایگان در توسعه این روابط تأکید کرد.


سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گفت: ایران خواهان صلح و امنیت برای تمامی کشورهای منطقه به‌ویژه همسایگان است و هر گاه صحبت از جمهوری آذربایجان شده، آرزوی ما صلح، امنیت، ثبات و آرامش همیشگی برای این کشور همسایه و برادر بوده است.


موسوی خاطر نشان کرد: همانگونه که همواره به درستی گفته می‌شود، برادری و دوستی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با توجه به پیوندهای مشترک مذهبی، فرهنگی و تاریخی دو کشور، به‌طور ذاتی ابدی است.


«شاهین مصطفی‌یف» معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان نیز به‌عنوان مهمان ویژه چهل و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، به‌صورت برخط سخنرانی کرد.


تهران- ایرنا- سفیر ایران در باکو با دو مقام جمهوری آذربایجانی دیدار و گفت‌وگو کرد.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *