تهران – ایرنا – دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور پیامی درگذشت نادر طالب زاده مستندساز ارزشی کشور را تسلیت گفت و افزود: مرحوم نادر طالب‌زاده گام‌های مؤثری برای ارتقای جبهه ضدصهیونیستی به اروپا و آمریکا برداشت.


به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در این پیام افزود: استاد بزرگ رسانه، تحلیگر و مستند ساز برجسته مسایل سیاسی،  فرهنگی،  بین المللی، هنرمند و فرهنگ ساز قدرتمند، رزمنده بسیجی میادین مختلف دفاع  از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، جناب آقای دکتر نادر طالب زاده آسمانی شد.


این پیام می افزاید: درگذشت این مبارز صادق و منتظر واقعی و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) قلوب آحاد دوستداران انقلاب اسلامی و حامیان جمهوری اسلامی ایران، در ایران و سراسر جهان را متالم و متاثر ساخت.


در این پیام آمده است: مرحوم نادر طالب زاده در کنار صدها خدمت ارزشمند و کم نظیر فرهنگی که به ملت قهرمان و بزرگ ایران اسلامی ارائه نمود در صحنه بین المللی برای توسعه ارتقا و فراتر نمودن جبهه ضدصهیونیستی از جغرافیای غرب آسیا و کشورهای اسلامی و عربی به سراسر نقاط جهان بویژه آمریکا و اروپا گام هایی بس موثر و تعیین کننده  برداشت که آثار آن را طی سالهای اخیر شاهد بودیم.


این پیام می افزاید: مرحوم استاد نادر طالب زاده با دوستان و همفکران خویش طی سال های اخیر اقدام به شناسایی ظرفیت های مهم و تاثیر گذار ضد صهیونیستی و حامی آرمان فلسطین در جای جای اروپا و آمریکا و سراسر جهان کرد و پس از برقراری ارتباط با آن شخصیت ها،  سازمان ها و موسسه های مردم نهاد و … در قالب مصاحبه نشست، وبینار و گفت وگو، منبری مناسب را برای ظهور آن ظرفیت ها و جهانی شدن کلام و نظر بایکوت شده آنها در سطح جهان به وجود آورد و سپس در نشست های حضوری، آن ظرفیت ها را به هم ارتباط داد و زمینه شبکه شدن ظرفیت افزایی و حضور در اقدامات میدانی فرهنگی را برای آنها فراهم کرد.


دبیرخانه کنفرانس بین المللی فلسطین در این پیام ضمن نثار درود و سلام بر آن روح بلند و ملکوتی، این ضایعه عظیم را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و آحاد ملت ایران به ویژه هنر دوستان و اصحاب رسانه و تمامی شخصیت های سیاسی و فرهنگی ضد صهیونیست، در سراسر جهان تسلیت عرض می کند.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *