تهران – ایرنا – سخنگوی دولت در توئیتی از برخورد قاطع با مقصران حادثه متروپل در آبادان خبر داد.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت، علی بهادری جهرمی سه شنبه شب در این توئیت افزود: حضور سریع وزیر کشور و معاون اقتصادی در آبادان برای مدیریت از نزدیک، تسریع در آواربرداری و نجات محبوسان به عنوان اولویت‌، انجام شد.

وی افزود: پس از گزارش هیات ۳ نفره که به دستور رئیس‌جمهور و از طرف محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در محل حاضر شده‌اند، با مقصران فروریختن متروپل آبادان که سال ۹۸ افتتاح شده برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، برج دوقلوی متروپل روز دوشنبه دوم خرداد در خیابان امیری آبادان فرو ریخت. در پی این حادثه، رییس‌جمهوری به معاون اول خود دستور داد تا با فوریت نسبت به شناسایی تخلفات منجر به این حادثه به صورت عاجل اقدام کند و برخورد شدید و غیرقابل اغماض با متخلفان در دستور کار قرار گیرد.


در راستای اجرای دستور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری امروز به هیات ۳ نفره با ترکیب نمایندگانی از وزارتخانه‌های کشور و راه و شهرسازی و مشاور خود ماموریت داد تا ضمن عزیمت فوری به آبادان، با بررسی جزئیات پرونده ریزش ساختمان در این شهرستان، گزارش دقیق خود را درباره علل وقوع این حادثه ارایه کند.


به گفته احمد وحیدی وزیر کشور این حادثه تا کنون ۱۴ کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته  است.




آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *