تهران – ایرنا – فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: علت اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات بومی برای کشور ایجاد شده است.


به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی ایرنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در بازدید از سایت‌ها و مواضع پدافندی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در جمع کارکنان این نیرو ضمن تبریک سال جدید، گفت: در چهره شما جوانان، شور، صلابت و ایستادگی در راه هدف موج می‌زند. امنیت، آسایش و اقتدار امروز کشور مرهون تلاش و همت عزیزانی است که شبانه‌روزی وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.


وی خدمت تحت لوای فرماندهی فرمانده معظم کل قوا را نعمتی بزرگ دانست و تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که فرمانده، ولی فقیه باشد واین نعمت فقط در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. ما در قبال فرصت خدمتی که در میهن اسلامی در اختیار داریم، وظیفه خیلی سنگینی بر دوش داریم و باید سربازان راستین و واقعی باشیم.


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: مقام معظم رهبری پدافند هوایی را اولویت اول در دفاع از کشور معرفی کردند؛ این اولویت اول بودن وظایف و مسئولیت‌های زیادی به همراه دارد و می‌طلبد که ما وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.


امیر سرتیپ صباحی‌فرد اطلاعات و عملیات را در بالا بردن توان رزمی موثر دانست و خاطرنشان کرد: علت اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان جمهوری اسلامی ایران را ندارند اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات بومی برای کشور ایجاد شده است. امروز بدون وابستگی به خارج از مرزها، قطعات سامانه‌های پدافندی را تولید می‌کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


وی گفت: منطقه پدافند هوایی جنوب به دلیل دارا بودن شرایط خاص، از حساس‌ترین مناطق پدافند هوایی است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *